04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۶۲۴3388

خطاب به دشمنان ، شور حسین را در دل نونهال شوشی ببینید و از خجالت بمیرید

به قلم ـ عباس کرم الهی

درست است که دقیقا 1319 سال پیش در روز عاشورای حسینی سال 61 هجری قمری سیدالشهداء حضرت امام حسین(ع) و دیگر یاران با وفایش با نثار خون خود اسلام را بیمه کردند اما اگر ده هزار سال دیگر هم سپری شود شور حسین از دل ها خارج نمی شود .

دشمنان  ایران اسلامی با ترفندی جدید قصد دارند بین دو ملت دوست و برادر یعنی ایران و عراق تفرقه افکنی کنند به این امید که در راهپیمایی عظیم و 20 میلیونی اربعین حسینی ، این رخداد تاریخی را کمرنگ کنند ، اما خطاب به این دشمنان باید بگویم کور خوانده اند ، شاید بپرسند چرا ؟ پاسخ را با مشاهده ی تصویر زیر ببینند و از خجالت بمیرند .


این یک نونهال شوشی است از پنجمین شهر مذهبی ایران ، و یا به عبارتی از نجف ایران ،وقتی که این نونهال با احساس هر چه تمام در ششمین شب از ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حساس و شور تمام زنجیرزنی می کند و لبیک یا حسین را فریاد می زند یعنی ای دشمنان نه فقط شوشی ها و نه فقط خوزستانی ها یا ایرانی ها ، بلکه کل مسلمین جهان پرشورتر از سال های قبل در اربعین حسینی شرکت می کنند تا یک بار دیگر  مشت محکمی را به دهان معاندان بزنند .


راستی شوشی ها صبح روز تاسوعای حسینی با حضور در اجتماع بزرگ لبیک گویان حسین در آستان مقدس دانیال نبی(ع) شور و احساس این نونهال شوشی را تکمیل می کنند چون مردم این دیار مذهبی از نظر غیرت و مردانگی و وفاداری به ولایت حیدری زبان زد خاص و عام هستند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست