03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۴۱۴3916

پیام فرمانده سپاه شوش به مناسبت فرا رسیدن روز قلم

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش به مناسبت فرا رسیدن روز قلم و سالروز ردبوده شدن چهار دیپلمات ایرانی توسط رژیم صهیونیستی پیامی را صادر نمود .

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

روز قلم، بهانه ای برای آموختن زندگی و ارزش های خداوندی نهفته در دل آن است، تا کودکانمان نیز، این روز را ارزشمند بدانند و هر آنچه را که به قلم و نوشتن که به ذات اقدس الهی مربوط می شود، والاتر و مقدس تر از هر پدیده ی دیگری در دنیا بدانند.

روز قلم بهانه ای است تا فرزندان پاک این سرزمین با تاریخ و فرهنگ اصیل ایرانی ،اسلامی اجدادشان آشنا شوند و گنجینه ای را که برای آنها به یادگار مانده، به دوش کِشند و آماده ی قدم گذاشتن در وادی ایمان و تقوا گردند. روز قلم بهانه ای است تا مردم مان بیشتر بخوانند و بیشتر بنویسند و نه تنها سرنوشت خود، که سرنوشت یه کشور اسلامی و قرآنی را رقم زنند.


اینجانب فرا رسیدن روز قلم  را به «نویسندگان ، قرآن پژوهان و اهل قلم با بصیرت و انقلابی شهرستان  شوش»تبریک و تهنیت می گویم و در آخر یادی کنیم از واقعه چهاردهم تیرماه سال ۱۳۶۱ ، ربوده شدن ۴ دیپلمات اهل قلم کشورمان « سید محسن موسوی ، حاج احمد متوسلیان ، کاظم اخوان و تقی رستگار مقدم»توسط مزدوران رژیم صهیونیستی در لبنان و یادشان را گرامی می داریم. 

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی

فرمانده سپاه شوش

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست