04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۱۹4166

جلسه ی مشخص شدن مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله 22 بهمن در شوش برگزار شد

و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت ستاد برگزاری دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش و با مدیریت فرماندار شهرستان شوش ، جلسه ای با حضور جمعی از مسئولین و کمیته های ستاد دهه ی مبارک فجر به منظور مشخص شدن مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله 22 بهمن در سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه 19 بهمن ماه 1399 هم زمان با روز نیروی هوایی محسن ستاری فر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش ضمن تبریک ایام الله دهه ی مبارک فجر به روز نیروی هوایی اشاره کرد و گفت : پیشتازی در پیوستن به انقلاب و ثبت عکس تاریخی بیعت با امام راحل ؛ همچنان افتخارِ پایدار و درخشان در کارنامه ی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. سه روز پس از این اتفاق مهم در تاریخ کشورمان، انقلاب اسلامی به طور رسمی پیروز شد و به لطف خدا این نهضت از چله ی نخست عبور کرده است و در چله دوم هم به پیش می‌رود.


وی افزود : در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ۱۹ بهمن، روز به خصوصی است؛ روز پیوستن افسران هوانیروز ارتش ایران به خیل عظیم مردم که تحت لوا و رهبری امامشان تیشه برداشته و ریشه ی ستم شاهی دو هزار و پانصد ساله را کندند؛ آخرین بارقه‌های امید رژیم طاغوت ؛  افسران نیرو هوایی بود که آن‌ها هم نوزدهم بهمن ۱۳۵۷ آب پاکی را روی دست رژیم شاه ریختند لذا جا دارد این روز را به فرماندهان ، درجه داران و سربازان نیروی هوایی تبریک بگویم .

ستاری فر در پایان گفت : امروز دور هم جمع شده ایم تا مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله 22 بهمن را با رعایت پروتکل های بهداشتی مشخص کنیم .

فرماندار شهرستان شوش با اشاره موج چهارم کرونا گفت : ما باید از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم و رفتار و کردار ایشان را سرلوحه ی کار خودمان قرار دهیم و بر همین اساس راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بصورت خودرویی و موتوری برگزار می کنیم و البته نباید جلوی شادی مردم را بگیریم چون این روز برای ما  مهم است و در واقع روزی است که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است .


سرانجام پس از اعلام نظر حاضرین در جلسه مصوب شد که ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 22 بهمن ماه 1399 راهپیمایی خودرویی و موتوری از میدان میراث«ویندی پارک» با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شده و پس از  تردد در « شهید دانش ـ خیابان شهید دانش ـ خیابان امام خمینی(ره) تا میدان شهدا(آخرآسفالت) و سپس  با طی نمودن جاده ی ساحلی احمد آباد از روی پل فرمانداری عبور کرده و در میدان یازهرا»خاتمه یابد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست