04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۰۳1065

اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان در غم فرو رفت

جنان پور منصوری ـ خبرنگار شوش نیوز

بار دیگر جاده ی هفتگل به اهواز حادثه آفرید و زنده یاد علی هویسی عکاس نام آشنای خوزستان را از ما گرفت و اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان را در غم وی نشاند .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ؛ زنده یاد علی هویسی که با عکاسی در خبرگزاری ایسنا منطقه خوزستان چهره شده بود در سال‌های اخیر به عنوان عکاس خبرنگار آزاد به حرفه خود ادامه داد. وی اغلب عکس‌های خود را برای سرویس‌های عکس خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها در تهران ارسال می‌کرد.

 

این عکاس پنجه طلایی  با وجود جوانی ،  اما  به خاطر علم و دانش مناسبی که  در حرفه ی عکاسی داشت ، چندین بار موفق شد در مسابقات « محلی ، ملی و بین المللی حضور داشته و افتخاراتی از وی برای ما اصحاب رسانه و مطبوعات  برای ما به‌جای گذاشته است .

 

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز در همین راستا پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر نمود :

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

انالله و انا الیه راجعون

 

خانواده ی داغ دار هویسی

 

امروز تنها شما عذاردار نیستید بلکه اصحاب رسانه و مطبوعات در جای جای خوزستان برای دلبند شما در ماتم فرو نشسته اند و دیروز شنبه 3 مرداد1394 در حالی که برای رسیدن به نکوداشت روزخبرنگار آماده شده بود تا مورد تجلیل مسئولین قرار گیرد در یک سانحه ی رانندگی از بین ما رفت و همگان را سخت متأثر نمود .

 

لذا به دين وسيله پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز و  اين مصيبت جانكاه را به خانواده محترم ايشان و همچنين جامعه خبري و هنري خوزستان تسليت عرض نموده و از خداوند متعال براي بازماندگان صبر و شكيبايي خواستار است. روحش قرين رحمت الهي باشد انشاءالله.

 

عباس کرم الهی

 

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست