04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۲۴1116

هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان پس از هشت سال بلاتکلیفی انتخاب شدند

آزیتا آل خمیس ـ خبرنگار شوش نیوز

انتخابات خانه مطبوعات خوزستان ساعت 11:30 روز شنبه 24 مرداد 1394 پس از هشت سال بلاتکلیفی برگزار شد و بر خلاف فرضیه هایی که پیش بینی شده بود اشخاصی انتخاب شدند که از شانس کمتری برخوردار بودند .

 

 

 

 

با برنامه ریزی منسجم و تهیه لیست انتخاباتی  اشخاصی که عزم خود را جزم کرده بودند تا سکان مدیریت و هدایست خانه ی مطبوعات استان خوزستان را بگیرند ، بعد از مشخص شدن  نتایج بدست آمده ابراز تعجب مدعیان را  برای رسیدن به کرسی های خانه مطبوعات به وجود آورد .

 

نتایج نهایی به شرح زیر می باشد :

 

در بخش مدیران مسئول : حسین حسین نژادیان و محمدرضا ایزدی انتخاب و همچنین در بخش بازرسان رضا عزیزی‌نیا و غلامرضا فروغی نیا انتخاب شدند.

 

مجید منادی مدیر خبرگزاری تسنیم در استان خوزستان در بخش خبرگزاری‌ها به عضویت هیئت مدیره خانه مطبوعات درآمد و حسن فارسی‌زاده نیز در بخش سرپرستان روزنامه‌ها انتخاب شد.

 

در بخش روزنامه‌نگاران حسین جوانمردزاده، شهریار هرمزی و نوید لیموچی انتخاب شدند .

 

شایان ذکر است از این اشخاص انتخاب شده محمدرضا ایزدی قبل از این رئیس سرای روزنامه نگاران خوزستان بوده و تا زمانی که این سرای فعال بود فعالیت قابل توجهی را داشت .

 

به هر جهت این انتخاب را به فال نیک می گیریم و انتظار داریم همانند گذشته در شهرستان هایی که انجمن روزنامه نگاران فعال است ، دفتر خانه ی مطبوعات نیز فعالیت خود را همانند گذشته از سر بگیرد که در این راستا عباس کرم الهی در شهرستان شوش که هم اکنون رئیس انجمن روزنامه نگاران این شهرستان را برعهده دارد طی دو دوره ی متوالی به عنوان رئیس دفتر خانه ی مطبوعات در شوش منصوب شده بود .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست