04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۲۲1186

برای مبارزه با مواد مخدر می بایست راه کار فرهنگی را مدنظر داشت

فرماندار شهرستان شوش ارائه راهکارهای فرهنگی در راستای مبارزه با مواد مخدر را از جمله اقدامات شایسته عنوان کرد و گفت: ادارات فرهنگی شهرستان در این راستا با ارائه برنامه‌های فرهنگی می‌تواند ارزنده‌ترین خدمات را انجام دهد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش که در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد گفت: امروزه یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها موضوع روی آوردن جوانان و نوجوانان به مواد مخدر است که به عنوان یک زنگ خطر برای جوامع مطرح می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مواد مخدر از شکل سنتی به شکل صنعتی تبدیل شده است گفت: جوانان بیشترین قشری هستند که در معرض هجمه ی مواد مخدر قرار دارند.

 

"نجاتی" خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی مبارزه با مواد مخدر با آموزش و پرورش در زمینه ی آموزش  و آگاه سازی دانش آموزان و اولیاء در خصوص آگاه سازی خطرات استفاده از مواد مخدر شد.

 

وی افزود: آمارهای ارائه شده از شیوع مواد مخدر در جامعه نگران‌کننده است که باید راهکارهای مناسب برای کسب نتیجه بهتر در راستای ریشه‌کنی و مبارزه با این پدیده شوم ارائه شود.

 

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش خواستار نظارت و سرکشی بر مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شد وگفت: ارتقاء کیفیت این مراکز جزء ضروریات می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از آسیب‌های استفاده از مواد مخدر به ‌ویژه مواد صنعتی نوظهور، شناسایی توزیع‌کنندگان اصلی و خرده‌فروشان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده ی شوم است.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست