04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۷۰۷1233

مراسم روز ملی آتش نشانی و ایمنی در اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شوش برگزار شد

روز سه شنبه 7 مهر 1394 به همت اداره ی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ،یک دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی  برای کارکنان  این اداره برگزار شد .

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  ،به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی  و در راستای  آشنایی کارکنان اداره با آموزشهای امداد و نجات  و اطفاء حریق ، کارگاه آموزشی مورد نظر در محل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شوش برگزار شد .

 

سید ناصر حسینی  رئیس این اداره  هدف از برگزاری این دوره ی آموزشی  را ایجاد آمادگی هر چه بیشتر اعضاء و نیز حفظ و صیانت از نیروی انسانی و تجهیزات در هنگام وقوع آتش سوزی  ذکر کرد .

 

وی با اشاره به مطالب آموزشی در این دوره بیان نمود : موارد متعددی آموزش داده شد که از آن میان به قوانین عمومی خاموش کردن انواع آتش ها ، یادگیری تکنیک در اطفاء حریق  ، آشنایی با نحوه ی عمل خاموش کننده ها از کپسول اشاره  نمود .

 

وی  در ادامه خاطر نشان کرد : این کارگاه آموزشی  دارای سرفصل هایی مانند « اطفاء حریق ، آشنایی با حوادث قبل ، حین و بعد از حادثه  و نکات پایه ی امدادی » بود .

 

در ادامه زیدان لطیفی کارشناس آتش نشانی تصریح نمود : علاقه مندان  شرکت کننده طی یک دوره ی آموزش های لازم را در دو بخش تئوری و عملی فرا خواهند گرفت .


 

وی در پایان سخنان خود  از آمادگی آتش نشانی  برای برگزاری چنین دوره هایی خبر داد و  گفت : آتش نشانی شوش با داشتن کارشناسان مجرب در صورتی که ادارات و دستگاه هایی که مایل به شرکت کارمندان خود و برگزاری کلاس های مذکور باشند  می توانند درخواست کتبی خود را به اداره ی آتش نشانی  شوش اعلام نموده تا بلافاصله اقدامات لازم لحاظ شود .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست