04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۲۰۲1537

9 هزار و پانصد رأی اولی در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار شهرستان شوش تعداد واجدین شرایط رأی دادن در این شهرستان را بیش از یکصدوپنجاه هزار نفر عنوان کرد وگفت: از این تعداد 9 هزار و پانصد نفر در انتخابات سال جاری برای اولین بار پای صندوق‌های رأی می‌روند.

 

 

 

 

به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار و رییس ستاد انتخابات این شهرستان در نشست توجیهی آموزشی ویژه ی اعضای هیأت بازرسی بر انتخابات شهرستان شوش که در سالن امور تربیتی برگزار شد، با اشاره به مردمی بودن انتخابات در جمهوری اسلامی ایران گفت: ارزش انتخابات در کشور ما این است که مردم هم در برگزاری انتخابات و هم در تعیین سرنوشت خود به صورت مستقیم دخالت دارند.

 

وی گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که با گذشت 37 سال از انقلاب، تاکنون هیچ یک از انتخابات کشور یک روز هم به تاخیر نیفتاده است.

 

"نجاتی" گفت: به یاری خداوند امسال نیز به کوری چشم دشمنان، مردم در روز 7 اسفند با حضور پرشور خود در انتخابات تمام نقشه های دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد.

 

وی به نقش بازرسان در بازرسی بر جریان انتخابات و صندوق‌های رای  اشاره کرد وگفت: بازرسی بر جریان انتخابات و صندوق‌های رای توسط بازرسان و سربازرسان در تمامی شعب اخذ رای صورت می‌گیرد که نقش مهم آنان درفرایند انتخابات را نشان می‌دهد.

 

رییس حوزه انتخابیه شهرستان شوش افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب و شایسته انتخابات در شهرستان شوش انجام شده است.

 

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه هماهنگی و همکاری اعضای هیات های بازرسی، اجرایی و نظارت شاهد برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم باشیم.

 

شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

 

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست