04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۳۲۷1711

قدردانی دبیر انجمن فرهنگی هنری شیر سنگی شوشتر از همکاران برگزاری نخستین همایش حکیم ابوالقاسم فردوسی در شهرستان شوش

به گزارش شوش نیوز ؛ مهندس اتابک پژوهان دبیر انجمن فرهنگی و هنری شیر سنگی شهرستان شوشتر با ارسال این خبر  از همکاری برخی از مسئولین و هنرمندان شهرستان شوش تقدیر نمود .

 

وی در خبر اظهار داشت : قطعاً  حمایت بی دریغ شریف احمدی ، مدیر نمونه ی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از فعالیت های فرهنگی و هنری ؛  باعث ارتقاء سطح فرهنگی و هنری در این شهرستان خواهد شد و همچنین حمایت سعید دیناروند رئیس اداره ی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شوش که با تمام وجود ما را مورد عنایت قرار دادند تشکر می کنیم و با افتخار اعلام می داریم که بسیار خرسندیم که در کنار مردم فهیم شهرستان شوش  برای اولین بار همایش حکیم ابوالقاسم فردوسی  را برگزار کردیم و همین جا لازم به ذکر است به مردهایی نظیر « شریف احمدی  و سعید دیناروند » در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری نیازمند است که در صورت حمایت  ، گام های بلندی را می توانند برای شهرستان بردارند .

در پایان از تمام کسانی که ما را در این برنامه یاری دادند تشکر و قدر دانی نموده و در زیر به این یاران یاور که در گام اول برای ما مثمرثمر بوند به نیکی نام ببریم .

1 ـ عباس کرم الهی رئیس انجمن روزنامه نگاران ـ مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ـ مسئول اتاق فکر انجمن هنرهای نمایشی و مدیر گروه تئاتر اندیشه

2 ـ علی درویشی رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی

3 ـ حسین نجادی رئیس انجمن موسیقی

4 ـ مجید بهداری رئیس  گروه فرهنگی و هنری ایران زمین و خانه ی نقالی و شاهنامه خوانی شوشتر

5 ـ احمد علی بارونی  رئیس انجمن فرهنگی و هنری شیرسنگی

6 ـ مریم ابوالقاسم زاده مسئول  کمیته ی فرهنگی شیر سنگی

و تمام اعضاء و دست اندرکاران انجمن فرهنگی و هنری شیر سنگی که ما را در این برنامه یاری دادند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست