04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۰۲1818

دیدار جمعی از مسئولین با خانواده ی شهدای کارمند شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

پایان بخش برنامه های اولین روز از هفته دولت تدبیر و امید در روز سه شنبه 2 شهریور 1395 ، دیدار فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات با خانواده ی شهدای کارمند شهرستان شوش بود که به صورت نمادین برگزار شد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛  ؛ مهندس رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش  به اتفاق سرگرد پاسدار کریم بابایی فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج  و جمعی از مسئولین محلی  از شهدای گرانقدری در مجموعه کارکنان پیشین خود دارند ، در یک دیدار صمیمانه با خانواده شهدای این شهدای والا مقام و هم چنین خانواده ی « سروان پاسدار شهید احمدحیاری شهید مدافع حرم »، ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیزان ، به خانواده معظم آنان ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمانهای مقدس شهداء ،  برایشان علو درجات در پیشگاه باری تعالی مسئلت نمودند.

 

نجاتی به بررسی مسائل و مشکلات خانواده های شهدای کارمند پرداخت و در این راستا عنوان نمود : . خدمت رسانی به بهترین قشر از جامعه یعنی ایثارگران و خانواده های شهدا اصلی ترین وظیفه ماست و ما با تمام توان در راستای خدمت رسانی و حفظ عزت و کرامت این عزیزان تلاش خواهیم کرد .


 

وی ادامه داد : خانواده‌های ایثارگران و شهدا دین بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند و مسئولان باید با استفاده از تمام توان و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات خانواده های شهدا تلاش کنند.

 

وی ، خدمت به خانواده‌های شهدا را یک فرصت ارزشمند و گران‌بها توصیف کرد و افزود: ما به هیچ وجه نمی توانیم پاسخگوی رشادت‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران و شهداء  باشیم ولی همواره باید قدردان آنها باشیم.

 

در پایان ازطرف فرمانداری شوش هدایایی به رسم یادبود هفته ی دولت به خانواده های شهدای کارمند اهدا شد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست