04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۰۷1881

آحاد مردم در سرشماری اینترنتی شرکت کنند

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به اینکه هرچه درصد مشارکت آحاد مردم در بحث سرشماری اینترنتی بیشتر باشد سرعت، دقت و صرفه جویی را به همراه خواهد داشت افزود: هر خانواده می تواند تنها با صرف زمان کم در امر سرشماری اینترنتی مشارکت داشته باشد و نسبت به تکمیل اطلاعات خانواده خود اقدام کند.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در حاشیه بازدید از ستاد سرشماری شهرستان شوش گفت: سرشماری نفوس و مسکن یکی از بزرگترین طرح های آماری کشور است که پایه و مبنای تصمیم گیری صحیح و عملی در مدیریت است.

 

"نجاتی" با اشاره با انجام سرشماری به روش اینترنتی در مرحله نخست اظهار کرد: افزایش سرعت، کاهش هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت خانواده ها از مزایای روش اینترنتی سرشماری است.

 

وی افزود: اقشار مختلف مردم می توانند از تاریخ 3 مهر لغایت 24 مهرماه نسبت به مشارکت در طرح سرشماری اینترنتی اقدام و به صورت داوطلبانه مشخصات خود را در سامانهwww.sarshomari95.ir ثبت کنند و کد "آماری" دریافت نمایند.

 

فرماندار ومدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس ومسکن شهرستان شوش گفت: خانواده های که به صورت اینترنتی ثبت نام می کنند دیگر نیازی به ارائه اطلاعات به ماموران سرشماری را نداشته و تنها کد "آماری" دریافتی از سامانه را به مامور ارائه خواهند داد.

 

وی افزود: جمع آوری اطلاعات درست با همکاری مردم می تواند نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی آینده داشته باشد.

 

"نجاتی" تاکید کرد: اطلاعات جمع آوری شده توسط ماموران آمارگیر محرمانه بوده ، ارتباطی بایارنه ها ندارد و تنها برای بهره برداری علمی در جهت پیشبرد اهداف توسعه کشور استفاده می شود. 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست