04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۱۲۸2216

خوزستان دین خود را به اسلام اداء کرد

به قلم ـ عباس کرم الهی

تیتری که برای این گزارش انتخاب شده ، از فرمایشات امام خمینی(ره) ، معمار کبیر انقلاب اسلامی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس  به آن اشاره فرمودند ، اما با گذشت 27 سال از دوران جنگ و پایمردی این دلاورمندان ، دولت مردان دین خود را به این استان تاکنون نتوانسته اند ادا کنند .

بیش از 10 سال است که ریز گردها ریه های فردفرد خوزستانی ها را با مشکل مواجه نموده است ، در حالی که بارها بزرگان گفته اند خوزستان قلب ایران است و این روزها این قلب بیمار است و با توجه به این که ضربان این قلب  به سختی میزند ، اما هنوز با وجود نفت و گاز و پتروشیمی خود و هم چنین آب های فراوان ، ایران را  زنده نگه داشته ولی به خاطر بی توجهی برخی از مسئولین خود در حال مردن است .

بارها مسئولین ذیربط به خوزستان آمدند و رفتند اما برای این مردم ولایتمدار که هیچ وقت پشت انقلاب  اسلامی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت را خالی نکردند و با این همه مشکلات عدیده ای که دارد حضورشان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سندی بر این وفاداری به نظام است .

این روزها علاوه بر ریزگردهای داخلی و خارجی و هم چنین بیکاری جوانان و ..... این روزها تا کوچک ترین بارندگی را در خوزستان داشته باشیم « برق ـ آب و حتی خطوط تلفن » اهواز و برخی ازشهرستان های استان خوزستان قطع می شود .


این مردم چه گناهی را مرتکب شده اند که باید مورد بی مهری برخی از پایتخت نشینان باشند ؟ بیماران و کهن سالان را می شود در خانه نگه داشت که به خاطر ریزگردها احساس خفگی نکنند اما وقتی که برق و آب قطع می شود حتی در خانه هم نمی شود آنها را نگه داشت ـ محصلین که به خاطر همین ریزگردها بارها از درس و مشق خود عقب افتاده اند و این روزها هم به خاطر قطع آب و برق خانه نشین شده اند .

آیا می دانید هر کارخانه ای که در حال تولید است اگه به خاطر قطع برق و بعضاً خرابی پست های برق و نیروگاه های تولید برق خاموش شود و از چرخه ی تولید حتی برای یک ساعت عقب بماند چه خسارت هایی به آنها کارخانه وارد می شود ؟ در حالی که تا این لحظه در مجموع بیش از 25 ساعت است که برق اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان به صورت متناوب قطع می شود .

حضور وزرای « نیرو ـ جهادکشاورزی و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به صورت هم زمان زمانی مثمرثمر خواهد بود که حرف ها ، وعده ها و قول هایی که می دهند تا عملیاتی نشده از این استان به تهران برنگردند در غیر این صورت در حد همان شعارها باقی خواهد ماند .


هر چند که مردم ولایتمدار استان خوزستان گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» هستند و با مشارکت بالای خود در انتخابات اردیبهشت 95 حضور می یابند و بار دیگر عرق ملی خود را با خلق یک حماسه ی دیگر نشان خواهند داد اما دولتمردان اگر می خواهند در پایان دوره ی دولت یازدهم نزد خوزستانی ها سربلند باشند ، دین خود را در فرصت باقیمانده به خوزستانی ها ادا کنند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست