04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۲۹2384

همایش مهارت های پیش از ازدواج در دانشگاه آزاد شوش برگزار شد

در حالی که دکتر راضیه هاشمیان از اساتید دانشگاه آزاد شهرستان شوش از روز قبل برای پوشش خبری از اینجانب دعوت به عمل آورده بود تا ساعت 16 در دانشگاه حضور یابم ، روز سه شنبه 29فروردین 1396 پس از حضور در هفت/7 جلسه ی متوالی در فرماندار ساعت 16:20 دقیقه به دانشگاه رفتم .

وقتی که  به دانشگاه رسیدم نگهبان مرا به طبقه ی همکف ، اتاق 202 راهنمایی کرد که دکتر هاشمیان در اتاق استراحت اساتید دانشگاه(مقابل اتاق 202) نشسته بود و مرا صدا  و بعداز لحظاتی به اتاق مدنظر که همایش مهارت های پیش از ازدواج در حال برگزاری بود دعوت نمود .

اما وقتی که وارد اتاق شدم خانمی که بعد مشخص شد کارشناس اعزامی اداره ی بهزیستی شوش است از گرفتن عکس و تهیه ی گزارش جلوگیری نمود و ما هم سکه ی یک پول شده و از اتاق بیرون آمدیم و بلافاصله با دکتر هاشمیان این نامهربانی را در میان گذاشتیم که ایشان در پاسخ ضمن این که ناراحت شده بود گفت : من هم با رئیس و هم با حراست دانشگاه و هم با این کارشناس که از بهزیستی آمده هماهنگی های لازم را داشته و موافقت همه را گرفته بودم و بعد از شما برای تهیه ی گزارش دعوت کردم .

البته نامهربانی از طرف کارشناسان  بار اول نیست که به خبرنگاران و خصوصاً من من شود ، بار اول در پارک میراث ـ بار دوم در نمایشگاهی در جوار دعبل خزایی ـ بار سوم در سالن امور تربیتی و این بار در دانشگاه آزاد و من اگر می دانستم که از کارشناسان بهزیستی مربی این همایش است با احترامی که نسبت به دکتر هاشمیان دارم اصلا قبول نمی کردم که به این همایش بروم ـ بگذریم ما به این نامهربونی ها که در واقع مزد نما از طرفی اداره ی بهزیستی است عادت کرده ایم  .

و اما گزارشی را که در زیر مشاهده می کنید از طرف روابط عمومی دانشگاه ارسال شده که باز به احترام رئیس دانشگاه و دکتر هاشمیان  منتشر شده است .


دکتر رضا فرشیدی رئیس دانشگاه آزاد شهرستان شوش در این همایش ضمن تبریک اعیاد رجبیه به دانشجویان شرکت کننده , برگزاری چنین دوره هایی را برای جوانان و بالاخص دانشجویان عزیز بسیار مثمرثمر شمردند .

وی در رادامه از کسب مجوز راه اندازی « مرکز آموزشهای کاربردی و تخصصی کوتاه مدت» زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی شوش خبر داد و اظهار امیدواری کردند که بتوان علاوه بر هدف اولیه این مرکز که ارائه آموزشهای تخصصی به دانشجویان و عموم شهروندان گرامی با هدف جذب سریع به بازار کار است, بتوان دوره های عمومی همانند دوره های مهارتهای زندگی و سایر مهارتهای مورد نیاز را برای استفاده خانواده های  محترم فراهم ساخت.

شایان ذکر است این همایش به همت مسلم خزعلی مسئول کارگزینی و از اساتید دانشگاه و دکتر راضیه هاشمیان مدرس این دانشگاه برگزار شد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست