03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۰۸3797

رئیس ستادبرگزاری نماز جمعه از والده ی روزنامه نگار باسابقه ی شهرستان شوش عیادت نمود .

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 17 روز شنبه 7 اردیبهشت ماه 1398 ، حاج علیرضا رحمتی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه به همراه مدیر امور اداری ستاد و فرمانده ی پایگاه مقاومت امام صادق(ع) از والده ی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز عیادت نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ حاج علی رحمتی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه ی شهرستان شوش در این عیادت گفت : در این چند روز که مسافرتی داشتم متأسفانه چند خبر بعد برای برخی از اعضای ستاد رخ داده است ؛ ابتدا مطلع شدم که والده ی عباس کرم الهی خبرنگار ویژه ی ستاد به خاطر شکستگی لگن در بیمارستان نظام مافی جراحی شده و هم اکنون در خانه بستری است ، پس از آن مطلع شدم که حاج غلامعلی محول از پیرغلامان و شاعران آیینی به خاطر عود شدن آپاندیس زیر تیغ جراحی رفته است .


وی افزود : همین الان هم که با خبر شدم حسن شوهانی فرمانده ی پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) از ناحیه ی سر دچار شکستگی شده و همچنین همشیره ی عبدالامیر بشکار مجری توانمند ستاد و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارفانی را وداع گفته است .


حاج علیرضا رحمتی در پایان دست به دعا شد و برای والده ی عباس کرم الهی از خداوند منان طلب شفاعت و بهبودی و عاقبت بخیری را خواستار شد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست