04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۱۱۳4646

زنگ انقلاب مدارس عشایری منطقه فکه نواخته شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در حالی که دیروز سه شنبه 12 بهمن 1400 همزمان با آغاز دهه ی مبارک فجر و ورود پرخیر و برکت حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران ، در رسانه ها خبر نواختن زنگ انقلاب توسط همکاران در شهر فتح المبین منتشر گردید ؛ اما در منطقه ی فکه نیز این زنگ انقلاب به همت آموزش و پرورش عشایر ساعت 9 صبح دیروز نواخته شد .

به گزارش شوش نیوز در این آیین مهرداد سعدی رئیس آموزش و پرورش عشایر و علی سعدی رئیس امور عشایر شهرستان شوش و نمایندگان و شیوخ عشایر در مورد دهه ی مبارک فجر و آرمان ها و ارزش های انقلاب و امام راحل به صورت جداگانه سخنانی را ایراد کردند .

رئیس آموزش و پرورش عشایر شهرستان شوش در این راستا ضمن تبریک آغاز دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی را بدون شناختن امام خمینی(ره) نمی‌توان شناخت. در باب گسست نسلی در مورد ایران می‌توان گفت که فاصله گرفتن از نسل انقلاب از طریق فاصله گرفتن از امام خمینی (ره)می‌دهد یعنی تا زمانی که آرمانها و ارزشهای مقبول امام خمینی(ره) را همانگونه که نسل انقلاب قبول داشت نسل‌های آتی قبول داشته باشند فاصله‌ای بین نسل انقلاب اسلامی و نسل بعد از آن نخواهد افتاد. بنابراین اگر نسل فردا از عوامل و علل انقلاب و شخصیت و مبارزات امام آگاه شوند انقلاب اسلامی با تمام ویژگی هایش همواره در دل نسل‌ها پویا و زنده می‌ماند چرا که رمز بقای نسل انقلاب اسلامی، ایستادگی بر ارزش ها و آرمان هایی است که در منطق امام خمینی(ره) وجود داشت. فلذا برای جلوگیری از گسست نسلی لازم است که بدانیم ویژگی ها و مقومات نسل انقلاب اسلامی ایران چه می‌باشد و علل و عوامل گسست از نسل انقلاب اسلامی و نهایتاً راه های تداوم نسل انقلاب اسلامی ایران چه می‌باشد و علل و عوامل گسست از نسل انقلاب اسلامی و نهایتاً راه های تداوم نسل انقلاب اسلامی از نگاه امام خمینی برای جامعه ایران چگونه تشریح گردیده است. چرا که یکی از آفت‌های بزرگ تمام انقلاب ها و حرکتهای مردمی در طول تاریخ، مسأله جدا شدن نسل بعدی از نسل اول انقلاب است.


وی در بخش پایانی سخنان خود گفت : بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری بر ما واجب است که نسل سوم و چهارم انقلاب نه فقط در ایام دهه ی مبارک فجر بلکه در طول سال هم با «مکتب امام حسین(ع) ـ مکتب امام خمینی(ره) ، مکتب دفاع مقدس و مکتب سردار سلیمانی و جبهه ی مقاومت » بیش از پیش آشنا کنیم که گسستی بین نسل های انقلاب به وجود نیاید .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست