04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۲۲۹4781

مشاور فرماندار شهرستان شوش انتصاب سرپرست جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده انتصاب سرپرست جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش دانیال(ع) را تبریک گفت .

متن این پیام تبر یک به شرح زیر می باشد :

سرکار خانم خدیجه طالبی

انتصاب شایسته ی جنابعالی به عنوان سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش را به سرکار عالی و جامعه ی زنان  تبریک و تهنیت می گویم . امید است که این اقدام بایسته در سپردن مسئولیت های اجتماعی  به بانوان گامی مثبت ، روشن  و امیدوار کننده در مسیر حضور تأثیرگذار  و فعال ، بانوان  اندیشمند و با تدبیر باشد .

حضور بانوان  فرهیخته در عرصه های مدیریتی  نشان از استعدادهای سرشار و گواه تعهد و ایمان این بانوان  بوده و استفاده  ی مطلوب و بهینه  از مجال  ارزشمندی است که به برکت انقلاب اسلامی برای بروز و ظهور توانمندی های زنان در اجتماع فراهم گردیده و در اندیشه های ناب امام خمینی(ره) تجلی یافته است و مردم  به این فرهیختگان فرهنگی ، علمی و مذهبی خود می بالند .


امید است حضور شما در این مسئولیت موجب  تقویت و تحکیم در ساختار جامعه باشد و از خداوند بزرگ توفیقات روز افزون سرکار عالی در اعتلای نام و جایگاه حقیقی بانوان ایران اسلامی را مسئلت نموده با آرزوی موفقیت در تمام عرصه های مهم زندگی به خدمت به مردم ایران اسلامی  را خصوصا مردم مهربان و خونگرم شهرستان شوش را دارم.

فروغ پور احمدی

مشاور فرماندار شهرستان شوش

در امور بانوان و خانواده

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست