04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۵۱۰4833

ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرک سلمان فارسی دایر شد

دانیال کیهانی ـ خبرنگار شوش نیوز

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید بقایی  از برگزاری ایستگاه صلواتی در شب سوم دهه ی اول محرم  به مناسبت ایام سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) خبر داد .

به گزارش شوش نیوز ؛  ستوان دوم پاسدار حسن شاه حسینی ، فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دکتر مجید بقایی ضمن اعلام این خبر گفت : یکشنبه 9 مردادماه 1401 در سومین شب از ماه محرم ایستگاه صلواتی سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) به همت پایگاه سلمان فارسی از حوزه مقاومت شهید مجید بقایی در کوی سلمان فارسی  برگزار شد .


فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید بقایی  افزود : محرم در فرهنگ‌ اسلامی یک تاریخ زنده، یک انقلاب خونین، یک مظلومیت آشکار و یک مجموعه ای از حماسه های بی نظیر است،محرم ماه خداست،ماه که خون امام حسین(ع) و یاران با وفایش بر زمین ریخت و بهترین بندگان خدا در دست بدترین موجودات زمینی به شهادت رسیدند؛ ماه محرم فصل شکفتن لاله های مقاومت خونین اسلام است و همانگونه که سرآغاز زوال حاکمیت های فاسد نیز است.    

وی در ادامه اظهار داشت :  همزمان به همین مناسبت ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی متمایزی با توجه با پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است .


ستوان دوم پاسدار حسن شاه حسینی در ادامه یادآور شد :  هدف از برگزاری ایستگاه صلواتی  جهت تبیینی حماسه حسینی است علاوه بر این توزیع نذورات مختلف در این ایستگاه ها انجام‌ می شود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست