04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۹۱۷4873

با آموزش های فنی و حرفه ای می توان برای توانبخشی و مهارت معلولان شغل ایجاد کرد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش ،آموزش های فنی و حرفه ای راکلید توانمندسازی و توانبخشی شغلی و حرفه ای  برای معلولین دانست .

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش دانیال(ع) توصیه نامه ی بین المللی کار راجع به توانبخشی  حرفه ای تأکید می کند که برای اشخاص  باید فرصتی برابر با افراد ناتوان در نظر گرفته شود ، تا شغلی مناسب با توانایی که دارند احراز نمایند .

مهندس عیسی ناصر افزود : به  اشخاص ناتوان باید فرصت داده شودبه شغلی مناسب تر و کارفرمایی  که فرد انتخاب می کند دست یابند و باید توانایی ها و ظرفیت شغلی اشخاص ناتوان را مورد تأکید قرار داد .

وی در ادامه اظهار داشت : بر اساس توانبخشی حرفه ای به دنبال  آن است تا از طریق مجموعه اقدامات  در جهت آموزش ، اشتغال و به کارگماری فرد معلول ، وی بتواند از طریق آن کار ، ضمن  کسبِ درآمد و تأمین معاش به منزلت شخصی و اجتماعی  مناسب دست یابد .

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش دانیال(ع)  در ادامه یادآور شد : اما آنچه برای مجموعه ی سازمان آموزش فنی و حرفه ای دارای اهمیت است ، توجه به این نکته است که در جهت قادر سازی فرد معلول برای دستیابی و ابقاء در شغل مناسب بسیار مناسب است .

مهندس عیسی ناصر  در ادامه گفت : از همین روی آموزش های فنی و حرفه ای  به عنوان  آموزش هایی که ابعاد  کاربردی  و مهارتی آنها نسبت به ابعاد نظری از اهمیت بیشتری برخوردار است ، یکی از بارزترین سرمایه گذاری جوامع برای توسعه ی فردی و اجتماعی معلولان تلقی  می شود . تربیت نیروی کاردان و آرآفرین  همراه با مهارت های لازم از جامعه معلولین و به کارگیری  آنها در بازارکار از محورهای اساسی نوانمندسازی معلولان و اشتغال زادیی محسوب می شود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست