04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۲۴1913

مدیرعامل تاکسی بی سیم 1840 شوش ، علاقه مندان به فعالیت در تاکسی بی سیم را فراخواند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز شنبه 24 مهر 1395 ساعت 13 ، مدیرعامل آژانس بی سیم 1840 شوش در گفت وگو با شوش نیوز رانندگان علاقه مند به فعالیت در تاکسی بی سیم را فرا خواند .

 

 

قبل از همه گیر شدن تاکسی بی سیم در شهرها ، تاکسی تلفنی ها نقش موثری در جابجایی و حمل و نقل مردم داشتند اما گذر زمان باعث شد تا این صنف از چشم شهروندان کمی دورتر شود. لذا بر آن شدیم تا با مدیر تاکسی بی سیم ۱۸40 شوش که  می تواند در بخش اشتغالزایی غیر دولتی نقش موثری داشته باشد گفتگویی اختصاصی با مدیر مسئول "شرکت پیک خوش سفر" با شماره ثبت 1448 سیدهادی لطیفی انجام داده ایم .   

 

مدیر تاکسی بی سیم 1840 شوش در این گفتگوی اختصاصی با شوش نیوز اظهار داشت : بر اساس ابلاغیه مقام معظم رهبری و در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده ، دولت را مکلف نموده که برای تسریع در عملیاتی کردن این سیاست‌ها در کمترین زمان ممکن، راهکارها را تنظیم کرده و پیگیریهای قانونی را انجام دهند. که بسترسازی و ساماندهی اشتغال و حرکت نیروی کار ایرانی ، جلوگیری از اتلاف و راکد ماندن سرمایه‌ های فیزیکی و انسانی ایرانی و تأکید بر ایجاد و توسعه خدمات فنی و مشاوره‌ ای فرا بنگاهی و ارتقاء بازده اقتصادی این سرمایه‌ ها در بخش‌ های مختلف اقتصادی که از مهمترین شاخصه های سیاستهای کلی " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل"  و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، لذا در راستای این مهم توسعه و تکمیل سیستم تاکسیرانی با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب و پیش بینی لازم  به منظور تأمین نیازمندیهای آتی شهر شوش از لحاظ تعداد تاکسی برای سرویس های عمومی و ویژه در نظر گرفته شده است.


 

"سید هادی لطیفی" اظهار داشت : اصلاح و ایجاد سیستم تاکسی بی سیم متناسب با بافت شهر شوش و جمعیت و وضعیت ترافیکی ، استفاده از امکانات در اختیار ، در جهت نیل به اهداف پیش بینی شده در متن قانون و آیین نامه های اجرایی و دستور العمل مربوط به آن از سوی وزارت کشور، بکارگیری و استفاده از امکانات قانونی به منظور تامین رفاه و آسایش مسافرین درون شهری و برنامه ریزی به نحوه سرویس دهی سیستم تاکسی بی سیم متناسب و هماهنگ با سایر وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری از شاخصه های مهم این ناوگان می باشد.

وی تاکسی بی سیم  را  وسیله ای جهت رفاه حال همشهریان عنوان کرد و گفت : در کوتاهترین زمان با کمترین مدت تماس، خودروی مورد نیاز جهت ایاب و ذهاب در اختیار مسافر قرار می گیرد .

وی  در خصوص شیوه عملکرد تاکسی بی سیم افزود : تاکسی بی سیم مرکزی دارد در  نقطه ای از شهر که از نظر موج دهی موقعیت مناسب داشته باشد با یک مرکز و دکل منظور شده و حداقل با ۸ خط تلفن ( که بنا به نیاز کمتر و یا بیشتر متغیر می باشد ) تجهیز شده و  ازاین شبکه در سیستم تاکسی بی سیم بدینگونه عمل می نماید:

ـ تماس همشهریان با مرکز تاکسی بی سیم و اعلام نیاز خودرو در هر نقطه ای از شهر که باشند به اپراتور دستگاه منظور شده (که بابت هر خط تلفن یک اپراتور مد نظر قرار می گیرد) و آن نیز پس از اخذ آدرس کار تایپ آن را بر اساس فامیلی و یا شماره اشتراک ، مقصد و تعداد نفرات اعلام کرده و ثبت در کامپیوترمی گردد .

ـ اپراتور دیگری که اپراتور بی سیم می باشد بر اساس ترتیب آدرسهای تایپ شده ( که در برنامه نویسی انجام خواهد شد ) ، آدرس بر اساس ایستگاه روی صفحه نمایشگر نشان می دهد با نزدیکترین ایستگاه و نوبت تاکسی و با کد آن تاکسی نمایان شده و اپراتور تاکسی را اعزام می نماید .

ـ تاکسی پس از گرفتن آدرس در محدود خود حرکت و زمانی که به درب منزل مسافر می رسدتاکسیمتر خود را ( که یک کانال بیشتر ندارد ) فعال می کند و به مرکز اعلام می کند. کد راننده مورد نظر درکامپیوتر فعال شده و یادداشت ماشین تاکسی بی سیم برای آن مسافر فعال می شود ( تاریخ ، ساعت و مبدا و مقصد در کامپیوتر ثبت شده ) راننده به مقصدی که مسافر اعلام می کند حرکت کرده، تاکسی بی سیم بر فرض مثال از مبداء که ایستگاه شماره یک  میدان 7 تیر می باشد به طرف زمین شهری شمالی که ایستگاه شماره دو و  مقصد می باشد حرکت کرده اما خودرو دیگر نیاز به برگشت  ندارد و به نزدیکترین ایستگاه رفته و از مرکز اجازه ورود گرفته و درآنجا مستقر شده و در نوبت آن ایستگاه قرار می گیرد.

هادی لطیفی در خصوص گـزیـنش و بـکـارگـیری رانندگان گفت : داشتن کارت سلامت، صلاحیت اخلاقی، عدم سوء پیشینه از شرایط مورد نیاز راننده برای کار در تاکسی بی سیم است و برای جذب نیرو کلیه رانندگان موقع ورود به ناوگان پس از طی مراحل انتخاب می شوند همراه با ضامن سفته یا چک و افرادی دارای اولویت خواهند بود هیچ گونه تخلفی نداشته باشند و دارای حسن اخلاق و متعهد به قانون باشند انتخاب می شوند.

وی بیان کرد : در صورتی که راننده ای بر خلاف مقررات عمل کرده و مرتکب تخلفی گردند ، از ناوگان تاکسی بی سیم 1840خارج خواهد شد و شخص دیگری دارای شرایط جایگزین وی می گردد .

بالا بودن سطح دانش و کارایی پرسنل و رانندگان ، علی الخصوص در برخورد با مسافرین و جلوگیری از تخلفات آنها را از مهمترین خصوصیات این ناوگان عمومی حمل و نقل می باشد .

شرکت پیک خوش سفر در راستا و اهدف خود از تاسیس تاکسی بی سیم شوش نظم و ترتیب دادن به حمل و نقل درون شهری، تسریع و ارتباط بی سیم با تاکسیهای تحت پوشش و خدمات بهتر به عموم مردم ، مکانیزه کردن حمل و نقل درون شهری و برطرف نمودن حمل ونقل سنتی تاکسی ، کنترل ونظارت درنحوه عملکرد خودروهای تاکسی در امر خدمات رسانی ، کنترل و نظارت بر قیمتهای اخذ شده از شهروندان می باشد .

از دیگر خدمات این مرکز فعالیت و خدمات رسانی شبانه روزی به همشهریان با وسیله قابل اعتماد و اطمینان ، استفاده از افراد دارای صلاحیت درامر حمل و نقل درون شهری ، جلوگیری از هر گونه درگیری و انسجام در دریافت وجوه ازمسافرین ، جلوگیری از آلودگی هوا و رفع معضل ترافیک و ساماندهی در جهت فوق ، ارائه خدمات به مراکزدرمانی ، آموزشی ، تفریحی ،اداری در اسرع وقت از دیگر اهداف تاسیس تاکسی بی سیم می باشد.

لطیفی افزود، برنامه ریزی در امور اجرایی ، کنترل ، بازرسی امور انضباطی ،عدم استفاده از تاکسیمتر، رعایت شئونات اسلامی ، رعایت کلیه آداب حمل مسافر درون شهری و برخورد مناسب ، شناسایی افراد متخلف و نیز افرادی که با انگیزه های سوء اقدام به حمل مسافر مینمایند و در نهایت معرفی به مراجع مربوطه ، رسیدگی به شکایات مردمی و شهروندان در ارتباط با تخلفات تاکسی بیسیم و رانندگان ، خدمات دهی سریع و بهینه در غالب یک اصول و تحت پوشش قانون در جهت قانونمند کردن رانند ، زدن برچسب  ۱۸40 ، آرم و مشخصات تاکسی بی سیم بر روی خودرو جهت شناسایی مسافر ، استفاده نکردن شیشیه دودی و کلیه امور مربوط به حمل و نقل عمومی مسافر درون شهر و نظارت و مسوولیت داشتن عنوان کرد.

لازم به توضیح است که شرکت پیک خوش سفر تحت عنوان تاکسی بی سیم شوش از رانندگان دارای خودروهای مدل بالا و واجد شرایط جهت تکمیل کادر خود در تاکسی بی سیم شوش دعوت به همکاری می نماید از علاقمندان تقاضا می شود جهت اطلاع از شرایط همکاری به آدرس شرکت واقع در خیابان شهید دانش پایین تر از مجتمع دعبل کوچه سرچشمه طبقه فوقانی بیمه آسیا و یا با شماره تلفن 42823553 061 تماس  نمایند.

 

امید است همشهریان عزیز با مراجعه به دفتر این آژانس هم خود را از بی کاری نجات دهند و هم باعث دلگرمی این سرمایه گذار شوند در گام های بعد شاهد خدمات دیگری از این سرمایه گذار در شهرستان شوش باشیم . انشاءالله

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست