04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۲۰۲2393

هم زمان با 70 کشور جهان ، آزمون ریاضیات کانگورو در شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز پنجشنبه 31 فروردین 1396 ساعت 10:30 صبح هم زمان با 70 کشور ، آزمون جهانی ریاضیات کانگورودر دو آموزشگاه دختزرانه و پسرانه ی شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ عزت اله یزدانی نماینده ی دبیرخانه  ی ریاضیات بدون مرز کانگورو از برگزاری سومین سال متوالی این آزمون جهانی در شهرستان شوش خبر داد و گفت : ریاضیات کانگورو یکی از بزرگترین برنامه های ترویج ریاضیات در دنیاست که با هدف ارتقای درک ریاضی دانش آموزان ورشد توانمندی انان برای لذت بردن از فعالیتهای هوشمندانه ریاضی در بیش از 70 کشور جهان برگزار می شود .     

وی افزود : هر ساله این آزمون در آخرین پنجشنبه فروردین ماه به طور هماهنگ در سرتاسر دنیا برگزار می گردد ، در شهرستان شوش امسال برای سومین سال متوالی این آزمون در بین 140 دانش آموز دختر و پسر در پایه های مختلف برگزار گردید  .    

لازم به توضیح است که به دانش آموزانی که جز 30 درصد برتر قرار بگیرند  دیپلم افتخار ریاضی از دبیرخانه ریاضیات بدون مرز کانگورو واقع در کشور فرانسه اهدا می شود.  

 

یزدانی در ادامه اظهار داشت : خوشبختانه در دو  دوره قبل هرساله بالغ بر 30 نفر از دانش اموزان شهرستان موفق به کسب این دیپلم شده اند که جای بسی خرسندی است و قطعا با توجه  و همکاری بیشتر تمام مسولین  و مدیران محترم مدارس در امر اطلاع رسانی و حمایت از فعالیتهای انجمن ریاضی قطعا نتایج بهتری نیز حاصل خواهد شد  

وی در ادامه گفت : از تمامی مدیران محترم و معلمین بزرگواری که در امر اطلاع رسانی  ثبت نام و برگزاری کلاسهای آمادگی در طول سال تحصیلی  خالصانه همکاری لازم را با این انجمن داشته اند کمال تشکر و قدر دانی را دارم  همچنین جا دارد .


نماینده ی دبیرخانه  ی ریاضیات بدون مرز کانگورو خاطر نشان نمود : جا دارد  تشکر ویژه ای داشته باشیم از سرکار خانم رستمی مدیریت محترم دبیرستان دانشوران و جناب آقای محمدی مدیریت محترم دبیرستان شاهد الغدیر که فضای آموزشی لازم را جهت برگزاری این آزمون فراهم نمودند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست