04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۲۹2659

مراسم جشن شکوفه ها و غنچه ها در شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم  ـ عباس کرم الهی

به همت اداره ی آموزش و پرورش و با حضور فرماندار شهرستان شوش در دبستان امام محمدباقر(ع) ، جشن شکوفه ها و غنچه ها با نواختن زنگ بازگشایی مدارس کلاس اولی ها و پیش دبستانی ها  ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه 29 شهریور1396 برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ فرماندار شهرستان شوش در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از رئیس آموزش و پرورش به خاطر  مهیا نمودن این جشن باشکوه عنوان نمود : از کلیه ی دست اندرکان که شرایط را فراهم کردن که قبل از آغاز مهر ماه شاهد برگزاری این جشن باشیم تقدیر و تشکر می کنم و سلامی به این نوگلان که برای کسب علم و دانش به این آموزشگاه آمده اند .امیدوارم امروز با خاطره ای خوب ، با نشاط و با انرژی درس را شروع کنید .


مهندس نجاتی سپس سئوالی را از دانش آموزان کلاس اولی پرسید و گفت : امروز چه روزی است ؟ دانش آموزان درپاسخ گفتن « امروز چهارشنبه روز بازگشایی مدارس است » ؛ فرماندار وقتی که  دید دانش آموزان به درستی جو دادند اظهار داشت : علاوه بر این که در دبستان مشغول کسب علم و دانش می شوید ، در خانه هم باید به پدر و مادر احترام بزارید و حرف آنها را گوش دهید و تا سال به سال پله ی ترقی را طی کنید و امروز این بازگشایی مدارس را با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد آغاز می کنیم .


 

در ادامه فرماندار شهرستان شوش به اتفاق رئیس آموزش و پرورش ، فرماندهی نیروی انتظامی و معاونت آموزش ابتدایی اداره ی آموزش و پرورش کتاب هایی را به دانش آموزان اهدا نموده و بر روی نیمکت یکی از کلاس ها کنار دانش آموزان نشستند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست