04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۹۰۱2843

وضعیت ناخوشایند تنها درم‌انگاه تخصصی در شوش با ازدحام بیماران/ تکرار تراژدی دکتر یک تومنی درسنوات گذشته

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش از وضعیت نامطلوب تنها درمانگاه تخصصی در شهرستان شوش ابراز نارضایتی کرد و ازدحام بیماران قشر محروم جامعه در این درمانگاه را تکرار تراژدی دکتر یک تومنی سابق عنوان کرد .

سید حکیم موسوی  امروز در گفت وگو با خبرنگار  . از شوش ضمن ابراز نگرانی از وضعیت نامطلوب تنها درمانگاه تخصصی در  شهرستان شوش اظهار کرد: تمرکز همه متخصصان بخش دولتی در یک درمانگاه تخصصی موجب ازدحام شدید و مراجعه جمعیت کثیری از بیماران به درمانگاه تخصصی شهر شوش شده است.

وی ادامه داد: درمانگاه امکانات و گنجایش مراجعه این تعداد از بیماران را ندارد و بعضا دیده شده برای نوبت دهی و ارائه خدمات کرامت انسانی بیماران  نادیده گرفته می شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش ضمن ابراز گله مندی از کمبود درمانگاه تخصصی در کل شهرستان شوش خاطر نشان کرد: کمبود درمانگاه تخصصی و تعرفه ارزان قیمت تکرار تراژدی دکتر یک تومنی قدیم را تداعی می کند.

وی افزود: مردم از اقصی نقاط شهرستان برای مراجعه به دکتر متخصص به ناچار ساعات اولیه صبح در صف طویل بیماران به انتظار می نشینند.

سید حکیم موسوی با اشاره به عدم رضایت بیماران و کادر پزشکی از وضعیت موجود بیان کرد: گاها مشاهده شده که مراجعه این تعداد از بیماران موجب نارضایتی کادر پزشکی و پرسنل درمانگاه نیز شده است.

وی لازمه رفع مشکل را ایجاد درمانگاه تخصصی در چند نقطه از شهر شوش عنوان کرد و یاد آور شد: مراجعه کنندگان به این درمانگاه  اغلب بیماران قشر محروم اند که نیازمند توجه و رسیدگی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش با اشاره به معضلات این درمانگاه تخصصی افزود: تنها درمانگاه تخصصی در شهر شوش بدون در نظر گرفتن حجم ترافیک در فضایی کوچک راه اندازی شده است. لازمه رفع این مشکل ایجاد درمانگاه های تخصصی دیگر در سطح شهرستان است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش پروژه احداث درمانگاه جدید در شهر شوش را زمانبر دانست و تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش برای رفع مشکل ازدحام بیماران از پزشکان متخصص در دیگر درمانگاه ها بهرمند شود.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست