04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۷۰۱1215

احترام به قانون و مقررات امری ضروری در جامعه است

فرماندارشهرستان شوش احترام به قانون ومقررات راامری ضروری دانست وافزود: بافرهنگ سازی می توانیم این مهم رادر جامعه نهادینه کنیم.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش که در آستانه ی شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس برگزار شد با اشاره به افزایش تردد وسایل نقیله در سطح شهر بر ضرورت اعمال طرح های ترافیکی در سطح شهر تاکید کرد.

 

وی نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی ، خط کشی خیابان ها ، نصب چراغ های چشمک زن ، رفع  نقاط حادثه خیز، تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری ، کنترل و نظارت بر تاکسی هاو سرویس های مدارس و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی را از اقدامات مهم در جهت رفع مشکلات ترافیکی در سطح عنوان کرد.

 

"نجاتی" با تاکید بر استاندارد سازی سرعت گیر های شهری اظهار کرد : باید انجام کارهای کارشناسی شده نصب به نصب سرعت گیر ها  مطابق با استاندارد اقدام شود.

 

رییس شورای ترافیک شهرستان شوش،  عرض کم خیابان ها، عدم وجود پارکینگ، افزایش تعداد خودروهای عمومی و دست فروشان را از مهمترین مشکلات ترافیکی این شهر عنوان کرد و خواستار چاره اندیشی برای رفع این مشکلات شد.

 

وی فرهنگ سازی در بین شهروندان همراه با تعامل و همدلی را از جمله راهکارهای حل این مشکلات دانست و عنوان کرد: ساماندهی دستفروشان، جلوگیری از پارک خودروها و موتورسیکلت ها در مکان های پارک ممنوع می تواند قدم های موثری در روان سازی و کاهش ترافیک شهرشوش باشد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست