04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۱۳۱1609

دبیرستان دخترانه ی صدیقه ی کبری(س) شوش مقام اول دست آوردهای پیش آهنگ های فرزانگان را کسب نمود .

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 31 فروردین 1395 ، ساعت 10 صبح اردوی یک روزه ی فرزانگان سازمان دانش آموزی شوش در اردوگاه شهید مهران زاده در چهار بخش « هویت سازمان ، گره زنی و چوب بندی ، نظام جمع و گارد پرچم و امداد و نجات » با هم به رقابت پرداختند .

 

 

 

 

عبدالرحیم دیناروندی مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید دانش و رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه ، در سخنانی کوتاه گفت : مربیان تشکیلات فرزانگان شوش ؛ بدون توقع و چشم داشتی در مدارس فعالیت قابل توجهی دارند و این جای بسی خوشحالی است برای کل شهرستان شوش و خصوصاً برای دانش آموزان این دیار از نظر آموزشی ـ پرورشی و اخلاقی ، تلاش های قابل توجهی داشته اند .


 

علیرضا مسرور رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان نیز در مراسم افتتاحیه ی نمایشگاه دست آوردهای پیش آهنگ های فرزانگان شوش گفت : من نمی دانم چطوری شادی خود را پنهان کنم ، الان من هم به نام و هم به صفت مسرور هستم و از این که در جمع صمیمی و با صفای شما قرار دارم خیلی خوشحالم و جا دارد هم از الباجی معاونت پرورشی و ورزشی اداره ی آموزش و پرورش و هم از دیناروند رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان شوش و دیگر همکارانشان به خاطر برگزاری این اردو و نمایشگاه قدردانی کنم و بگویم که شوش یکی از قطب های فعال در اکثر بخش های سازمان در سطح خوزستان می باشد .

 

وی  افزود : زمانی ما هم مثل شما چنین اردوهایی را داشتیم و مطمئن هستم شما هم وقتی به بزرگسالی و یا کهن سالی برسید ، وقتی به پشت سر خود نگاه می کنید ، حضور در چنین اردوهایی از بهترین خاطرات زندگی خود را به یاد می آورید .


 

مسرور در بخش پایانی سخنان خود خطاب به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش اظهار داشت : آموزش و پرورش شوش وظیفه دارد که ایجاد تشکل های مختلف و متناسب با سلیقه ، علاقه و استعدادهای شما ؛ شرایط بهتر زندگی کردن و همچنین آموزش و پرورش شنا را فراهم کند و به عنوان مثال می توان گفت « سازمان دانش آموزی ـ اتحادیه ی انجمن های اسلامی ـ بسیج دانش آموزشی و هلال احمر » را فعال کند که در شهرستان شوش خوشبختانه این بخش ها همه فعال هستند و می بایست این مجموعه ها در کنار هم یار و یاور همدیگر باشند . و البته بخش هایی را هم که غیر فعالند و یا فعالیت قابل توجهی ندارند ؛ نظیر « تئاتر و سرود دانش آموزش و خبرنگراری » را پویا نماید .


 

سپس علیرضا مسرور رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان ؛ نوشین فرهادی کارشناس مسئول تشکیلات دانش آموزی استان خوزستان  ، عبدالرحیم دیناروندی ، رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان شوش ، نوشین کلانتر هرمزی مدیر کانون فرهنگی و تربیتی کوثر و جنعی از مربیان و داوران از 24 غرفه ی نمایشگاه دست آوردهای پیش آهنگ های فرزانگان آموزشگاه های شوش که شامل بیش از 560 اثر صنایع دستی در اوردهای شهید مهران پور دایر شده بود بازدید به عمل آمد .

 

در کنار صنایع دستی ، انواع شیرینی که توسط دانش آموزان تهیه شده بود در معرض دید قرار گرفته بود که غرفه ی دبیرستان دخترانه ی صدیقه ی کبری چیدمان بهتری داشت .


 

 

شایان ذکر است در ادامه 24 گروه 7 نفر از 24 آموزشگاه « ابتدایی ـ متوسطه ی اول و متوسطه ی دوم » شامل 168 دانش آموز دختر به همراه 24 مربی در آزمونی متشکل از چهار بخش مجزا « گره زنی و چوب بندی به داوری نعمت نظری پور ـ امداد ونجات به داوری الهام جاوران ـ هویت سازمانی به داوری نوشین کلانترهرمزی و نظام جمع و گارد پرچم » و به مدت 4 ساعت به رقابت پرداختند و در خاتمه « دبیرستان صدیقه ی کبری(س) با مربیگری خانم پور احمدی با کسب 208 امتیاز (مقام اول ) ـ متوسطه ی اول پروین اعتصامی با مربیگری خانم کازرونی با کسب 198 امتیاز ( مقام دوم ) و دبستان شاهد حضرت معصومه (س) با مربیگری خانم اسماعیلی فر با کسب 192 امتیاز  ( مقام سوم) »  را به دست آوردند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست