04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۴۰۵1726

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش با محوریت برنامه ریزی کنکوربرگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز شنبه 5 تیرماه 1395 ساعت 10:30 صبح جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش با محوریت برنامه ریزی کنکورسراسری ، به ریاست مهندس نجاتی فرماندار و اعضاء این شوراء در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان  برگزار شد.

 

به گزارش شوش نیوز ؛ مجتبی دیناروند  رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شوش  در ابتدای این جلسه به تبیین اهداف جلسه پرداخت و هدف از تشکیل جلسه را بررسی عملکرد مدارس و نیز ارایه راه کارهایی مفید در مورد کنکور بیان نمودند.

مهندس نجاتی  دراین جلسه با اشاره به برگزاری کنکور سراسری سال1395 در سطح شهرستان هم زمان با سراسرکشور اظهار داشت : دستگاه‌های متولی شهرستانی باید برای فراهم کردن امکانات لازم در این زمینه تلاش کنند.

وی افزود : تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطعی برق ، سرویس دهی فوریت های پزشکی به داوطلبان کنکور و استقرار آمبولانس در حوزه های آزمون و سیستم سرمایشی و خنک کننده بررسی و آب آشامیدنی مورد نیاز تامین شده است.

فرماندار شهرستان شوش با توجه به تلاش جهت بالا بردن سطح کیفی کار خطاب به مسئولین ادارات گفت : ، همکاری ادارات و نهادها در خصوص اجرای هرچه بهتر آن ضروری است و باید ادارات « آب و فاضلاب شهری و روستایی  ، برق ، شهرداری ، آتش نشانی  و نیروی انتظامی از محل های برگزاری کنکور برای رفع مشکلات ، بازدید میدانی داشته باشند.


مهندس نجاتی ضمن اشاره به 11 حوزه ی امتحانی که به مدت دو روز جهت برگزاری کنکور سراسری آماده می شود در تکمیل سخنان خود تصریح نمود : در راستای ارتقاء سطح آموزشی دانش آموزان در مدارس ضمن بررسی و کارشناسی این امر، باید اقدامات لازم در جهت ارتقای سطح کیفی و آموزشی دانش آموزان انجام شود.

فرماندار شهرستان شوش در آخرین بخش از سخنرانی خود اظهار داشت : دو هزار و 200 داوطلب شهرستان شوش در بزرگترین آزمون علمی کشور (کنکور سال 95) برای ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با یکدیگر رقابت می کنند.

گفتنی است آزمون سراسری سال 1395همزمان در سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 تیرماه  سال جاری جاری در چهار نوبت برگزار می شود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست