04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۵۰۸1775

تجلیل رئیس اداره ی آموزش و پرورش شوش از نخبه ی قرآنی شهر حر

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 9 صبح با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش ، معاونت پرورشی و هیئت همراه در شهر حر از محمد ساعدیان در رشته ی تفسیر ، مقام دوم مسابقات قرآن ، عترت و نماز کشور تجلیل به عمل آمد.

 

مجتبی دیناروند رئیس اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش در این مراسم تجلیل گفت : رشد و پرورش چنین نخبگانی نظیر محمد ساعدیان در ابتدا مرهون تربیت خانواده گی ایشان بوده و بعد از آن مدیر مدرس و خصوصاً معلمین دلسوز ایشان است که امروز ما شاهدساعدیان در مسابقات کشوری و اخذ عنوان دومی مسابقات قرآن ، عترت و نماز کشور در رشته ی تفسیر است .

دارنده ی عنوان دوم این مسابقات در گفت وگویی کوتاه به شوش نیوز گفت : محمد ساعدیان هستم دانش آموز سال چهارم متوسطه از مدرسه ی نمونه دولتی دانشمند به مدیریت آقای چعب ، از دوران کودکی به علوم قرآنی علاقه داشتم ، چون خانواده ام مرا به رو آوردن به قرآن ، نهج البلاغه و نماز تشویق و هدایت می کردند . ولی نسبت به حضور در مسابقات « شهرستانی ، استانی و کشوری » از سال دوم متوسطه رو آوردم و در سطح شهرستان عناوین زیادی را کسب نمودم ؛  در سال 1394 موفق شدم مقام استانی و پس از آن منطقه ای را کسب کنم تا این که به مسابقات کشوری که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد راه یافتم و در حالی که رقبای قابل توجهی داشتم موفق شدم مقام دوم مسابقات را به دست آورم .


وی در پایان این گفت و گو ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش ـ معاونت پرورشی آموزش و پرورش ـ مدیریت مدرسه ی نمونه دولتی دانشمند و خانواده اش ؛ به انتقاد به آنهایی که از مدال آوران رشته های ورزشی توجه خاص دارند ، عنوان نمود : اگه ما می بینیم که از نظر آماری برخی از این گونه مراسمات از کلاس های مذهبی و علوم قرآنی فاصله می گیرد ؛ چون همانند مدال آوران ورزشی  از برندگان جشنواره ها و مسابقات علوم قرآنی تجلیل به عمل نمی آید و در صورتی که استان خوزستان یکی از استان های مذهبی و شهرستان شوش پنجمین شهر مذهبی ایران است  ، لذا امید وارم مسئولین گوشه ی چشمی به دارندگان عنوان در بخش مذهبی هم باشند .


شایان ذکر رئیس اداره ی آموزش و پرورش ، معاونت پرورشی و ورزشی اداره ی آموزش و پرورش و مدیر مدرسه ی نمونه دولتی دانشمند به صورت جداگانه از محمد ساعدیان تجلیل نمودند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست