04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۴۲۱2516

تلاش اداره ی سواد آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش برای ریشه کنی بی سوادی

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

رشیدی رییس اداره سواد آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش طی مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی  شوش نیوز سیاستهای ارسالی از سوی رئیس سازمان سوادآموزی کشور و معاونت محترم وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۶را تشریح نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ به منظور تحقق آرمان های امام خمینی(ره)و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر« به صفر رساندن بی سوادی در کشور» ، در راستای سیاست ها و برنامه های سوادآموزی « در سال۹۶تعداد ۱۱۸۰نفر در دوره های سوادآموزی و دورهای مکمل و فوق برنامه» ،« اجرای طرح خواندن با خانواده ، مهارت آموزی، مسابقات انشاء نویسی ، مسابقات کتابخوانی و حلقه های کتابخوانی » تحت آموزش قرار خواهند گرفت و به نوآموزان دوره سوادآموزی که در پایان امتحانات قبول شوند مبلغ ۱/۴۴۰/۰۰۰ریال به عنوان تشویقی پرداخت می گردد.

رشیدی در ادامه با توجه به اهمیت و نقش محوری اولیاء بی سواد دانش آموزان در تحکیم بنیاد خانواده و پیشرفت تحصیلی فرزندان اظهار داشت :  باید در باسوادی این قشر تعجیل بیشتری صورت گیرد،که این مهم حمایت و کمک مابقی دستگاههای ذیربط را در سطح شهرستان طلب می نماید. آقای رشیدی اضافه نمودند.


وی افزود : با توجه به تشکیل و راه اندازی مرکز یادگیری محلی شهدای مدافع حرم درسال۹۵در شوش و آموزش کاربردی سواد و مهارت های اساسی زندگی،مهارت اجتماعی و حقوق شهروندی و آموزش حرفه های درآمد زا به مخاطبان،به دلیل استقبال افراد بی سواد و کم سواد از این آموزشها  در نظر داریم در سال۹۶تعداد این مراکز را در سطح شهرستان توسعه دهیم. رئیس اداره سوادآموزی  سرانه پرداختی(حق الزحمه)به آموزش دهندگان را به شرط قبولی درسال۹۶در دوره سوادآموزی مبلغ(۶/۸۰۰/۰۰۰ریال) در دوره انتقال مبلغ(۸/۴۰۰/۰۰۰ریال) و دوره تحکیم مبلغ(۱/۳۰۰/۰۰۰ریال) به ازای هر نفر قبول اعلام نمودند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست