04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۵۱۶2559

پیام رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به مناسبت روز خبرنگار

شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت سید محمد صارمی و روز خبرنگار پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود :

قدرت تأثیرگذاری بر افکار عمومی و تصمیمات اجتماعی قدرتی است که خاص مطبوعات و  رسانه‌­ است. خبر و  اطلاع‌­رسانی یکی از کارکردهای اصلی مطبوعات و رسانه­‌ها است و این کارکرد در کنار دو کارکرد دیگر شامل آموزش و سرگرمی یک رکن اساسی کار وسایل ارتباط جمعی را شکل می‌­دهد.

رسانه به عنوان واسطه بین مردم، واقعیت­‌ها و رویدادها بایستی آینه وفادار رخدادهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره باشد. خبرنگار به عنوان چشم بیدار و هوشیار جامعه در دستیابی به حقایق و واقعیت­‌ها رسالتی بس خطیر بر عهده دارد و کانون این اهمیت، صداقت و قابل اعتماد بودن خبرنگار و رسانه است. زیرا حق مردم در دستیابی به اطلاعات سازنده و مفید نخستین اصل بین‌المللی اخلاق حرفه‌‍­ای در خبرنگاری است.

« اطلاع‌رسانی مناسب فعالیت های فرهنگی و هنری  و انعکاس آن به مردم ولایتمدار شهرستان شوش و استان خوزستان  ؛  مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند.

با امعان‌نظر به این که «دانستن حق مردم» است، برخود فرض می‌دانم با تبریک هفدهم مرداد ماه 1396؛ روز خبرنگار، از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در انعکاس دقیق اخبار و رویدادهای انجمن های فرهنگی و هنری نظیر « هنرهای نمایشی ، هنرهای تجسمی ، خوشنویسی ، موسیقی و ... » ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حوزه ی شهری و روستایی و از همه مهمتر ، فعالیت های اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبیین مسائل حوزه آموزشی که تنویر افکار عمومی را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی کنم.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری‌های ارزنده اصحاب محترم مطبوعات و رسانه بتوانیم گام‌های مؤثری در ارتقای فرهنگ و هنر کهن شهر ایران زمین « شوش »  برداریم.

شریف احمدی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست