04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۸۱۳3488

فرهنگی، هنری و رسانه

اولین دیدار حضوری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن خوشنویسان

ساعت 17 روز یکشنبه 13 آبان 1397 علی عبدی نسب به اتفاق هیئت همراه با حضور در تالار نیایش با هنرمندان خوشنوس در  دفتر این انجمن دیدار نمود .

به گزارش واحد خبر و فضای مجازی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ؛ علی عبدی نسب در این دیدار  ضمن قدردانی از زحمات هوشنگ سعیدیان رئیس انجمن خوشنویسان و سایر همکارانش که سالهاست کلاس های خوشنویسی را بدون وقفه برگزار می کند اظهار نمود : در اولین دیدار با انجمن های فرهنگی و هنری تحت پوشش اداره ، انجمن خوشنویسان را انتخاب کردم و از همین جا اعلام کنم که به نوبت ابتدا با اعضای هیئت مدیره و سپس با کلیه ی اعضای فعال انجمن ها دیدارهای حضوری خواهم داشت تا هم  عزیزان این احساس را داشته باشند ما در کنار آنها هستیم نه مقابل آنها و هم در حدی که توان داشته باشیم از فعالیت های آنها  حمایت خواهیم کرد.


وی در ادامه برای خوشنویسان شوش افق روشنی را تداعی نمود و گفت : ما انتظار داریم که با زحمات  هوشنگ سعیدیان و علی عطایی نیا دیگر استاد این انجمن ؛ آثار خوشنویسان خود را در نمایشگاه های استانی و کشوری ببینیم و این کار شدنی است .

سپس هوشنگ سعیدیان ضمن عرض خیر مقدم از حضور سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت : از علی عبدی نسب که با آمدنش تحولی عظیم  به وجود آورده و با عزت و احترام  با پرسنل اداره و  هنرمندان فعالیت خود را آغاز کرده است  سپاسگزاری خود را به عمل می آورم و باید بگویم با وجود ایشان به آینده خوشبین هستم .


رقیه نیسی از هنرجویان  خوشنویسی به نمایندگی از  کارآموزان که حدود یک سال و نیم است در کلاس های خوشنویسی حضور مستمر دارد از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار حمایت از هوشنگ سعیدیان شد .

محمد دیناروند  کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز  حاصل این دیدارها را مثبت دانست و گفت : هر چند که همه ی هنرمندان می دانند از نظر مالی با توجه به وضعیت اقصادی مالی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی تواند مساعدتی داشته باشد اما همین  تعامل و عزت و احترام و در کتنار هنرمندان بودن باعث بالا بردن انگیزه ها و برقراری روحیه ی مضاعف برای پیشبرد  برنامه هاست .

علی عبدی نسب در پایان و جمع بندی این دیدار قول مساعد داد که از رئیس انجمن خوشنویسان و برنامه هایی که بعضا برای پیشبرد  خوشنویسی در شوش دارد حمایت خواهد نمو.د .


شایان ذکر است به هنگام خروج از تالار نیایش ؛ بازیگران و عوامل نمایش قرن  تنها کار راه یافته به جشنواره تئاتر استان خوزستان در بخش مسابقه آن هم بعد از حدود 20 سال  در لاوی تالار حضور داشتند و لذا سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنها خسته نباشید گفت و یک عکس یادگاری با آنها گرفت .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست