04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۱۰۱۰۲1852

محفل شعر ولایت آسمانی در سالن امورتربیتی شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت کانون فرهنگی تربیتی شهید دانش ، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش ، محفل شعر ولایت آسمانی روز یکشنبه 28 شهریور 1395 از ساعت 10 صبح در سالن امور تربیتی این شهرستان برگزار شد .

 

این محفل به مناسبت عید سعید غدیر خم و آغاز ولایت امام علی(ع)  با حضور حجت الاسلام حسینوند رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی ، ساعدی رئیس کمیته ی امداد امام خمینی(ره) ، الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، الباجی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ، پور احمدی مشاور فرماندار در اموربانوان و خانواده  و جمعی از شاعران عرب و فارس زبان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد .

در این محفل شعرخوانی ، رحمن ایزدی رئیس انجمن شعر فارسی ، فرحان چنانی رئیس انجمن شعر عربی ، سید محمد فاضلی ، صادق تکاب ، مجاهد چنانی ، مهدی کرمی ، حسین شیخی و خانم ها آذر رضا زاده ، لیلا دیناروند و مرادی با دو زبان فارسی و عربی سرودهای خود را در رثای امام علی (ع) و ولایت و امامت آن حضرت خوانش نمودند .



 

ناصر پیوست از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در این مراسم به مرثیه سرایی پرداخت .

در حاشیه :

1 ـ در یکی از مراسم های سال 1394 با توجه به این که رسماً از شوش نیوز برای پوشش خبری دعوت شده بود اما مسئول کانون فرهنگی و تربیتی کوثر شهرستان شوش از گرفتن عکس ممانعت کرد و امروز در محفل شعرخوانی که حضور داشت از گرفتن عکس حتی از نمای دور بانوان و یا شاعره هایی که به خوانش شعر پرداختند صرف نظر کردیم و این باعث نقد آذررضا زاده یکی از شاعره ها شود که چرا بین خواهران و برادران تبعض قائل می شود و از آقایان شاعر از زوایای مختلف عکس گرفته می شود ولی حتی یک عکس هم از خانم ها گرفته نمی شود ؟ لذا از مسئول کانون فرهنگی تربیتی کوثر خواستیم که پاسخ خانم رضا زاده را بدهد که مهر تأیید بر گفته ی سال قبل خود زد .

سئوال اینجاست ؛ اگر  قرار است که حتی از نمای دور از خانم ها برای پوشش خبری عکس گرفته نشود چرا از خبرنگار دعوت می شود ؟ شخصاً اقدام به گرفتن عکس به دلخواه خود نموده و در صورتی که نیاز به پوشش خبری باشد در اختیار خبرنگاران قرار دهند تا در حق خبرنگاری که  فی سبیل ا... به پوشش خبری می پردازد اجحاف نشود .

2 ـ برای اولین بار برنامه ای که توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کانون فرهنگی تربیتی شهید دانش برگزار شد کمتر از 50 نفر حضور داشت که مجری برنامه دلیل خلوتی سالن را حضور بازرسان اداره ی کل آموزش و پرورش استان خوزستان در آموزشگاه های شوش عنوان نمود که اگر این موضوع سر زده بوده تا روز عیدغدیر خم دو روز دیگر باقیست می شد این برنامه را به فردا موکول نمود که سالن مملو از جمعیت شود و شاعران با انرژی و انگیزه ی بالاتری به خوانش بپردازند و در با این کار شأن و منزلت عید سعید غدیر خم و آغاز ولایت امام علی (ع) پر رنگ تر جلوه می داد .

3 ـ وقتی می گویند خبرنگاران سربازان گمنام هستند به گزافه نگفته اند ، با توجه به این که خبرنگارو عکاس خبرنگار مرتب  در حال تردد است و با فرم دوربینش سعی بر خلق اثر دارد تا پوشش خبری مستند و بهتری داشته باشد و بابت آن هیچگونه حق الزحمه ای دریافت نمی کند ، حضور این قشر را وظیفه می دانند و اصلا اشاره و یادی از حضور آنها نه توسط بانی برنامه و نه توسط مجری نمی شود مگر خود خبرنگار یادآور شود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست