04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۰۴2595

دو شاعر اهوازی رتبه ی اول اولین جشنواره ی شعر عربی النکهه الاهواز «شوش» را کسب نمودند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

پس از دو شب رقابت شاعران عرب زبان استان خوزستان ، از ساعت 22 جمعه 3 شهریور 1396 به مدت 3 ساعت مراسم اختتامیه اولین جشنواره ی شعر عربی با حضور معاونت هنری و امور سینمایی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در تالار نیایش شوش برگزار شد .

به گزرارش شوش نیوز ؛ پس از سه شب متوالی ، 24 شاعر در دو بخش « قصیده و ابوذیه(رباعی)»  از شهرستان های « اهواز ـ آبادان ـ خرمشهر ـ سوسنگرد ـ هویزه ـ دشت آزادگان ـ ماهشهر و شوش » با هم به رقابت پرداخته و طبق رأی کمیته ی داوران دو شاعر اهوازی در هر دو بخش موفق شدند مقام اول  این دوره را کسب نمایند .

در بخش قصیده ؛ عبدالاسلام زرگانی از شهرستان اهواز به عنوان نفر اول معرفی و سکه ی تمام بهار آزادی را دریافت نمود ، مسلم ظهیری از شهر حر از توابع شهرستان شوش مفتخر به کسب مقام دوم شد و نیم سکه ی بهارآزادی را به دست آورد ، لفته حموداوی نیز به مقام سومی قناعت کرد و ربع سکه ی بهار آزادی را به نام خود ثبت نمود . و بالاخره حامد صبحی عنوان چهارمی را اخذ نمود و با  اهداء لوح تقدیر از وی تجلیل گردید .

در بخش ابوذیه (رباعی) ؛ صادق الساری اول ، امیر طائی دوم ، محمد دبی سوم و مجید دبی چهارم شده و جوایز خود از دست کمیته ی داوران دریافت نمودند .

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه ناصر چنانی معاون  هنری و امور سینمایی اداره ی کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حضور داشت .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست