04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۰۲۰2964

صندوق جشن گلریزان هنرمندان شوش بازگشایی و مبالغ درون آن شمارش گردید

عکس ـ سعید چنانه

ساعت 12:30 چهارشنبه 20 دیماه 1396 ؛ صندوق گلریزان هنرمندان شوش که به مدت 15 روز در تالار نیایش به هنگام اجرای نمایش طنز توسط گروه تیک مستقر شده بود ؛ در دفتر سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش بازگشایی و مبالغ درون آن شمارش گردید .

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، این صندوق تحت عنوان « جشن گلریزان » جهت کمک به هنرمندی که حتی توان خرید یک کیلو گوشت را در ماه برای زن و فرزندش در نظر گرفته شده بود ، اما چون به گرمی مورد استقبال  در 15 شب اجرای نمایش طنز واقع نشده بود ؛ لذا در نظر گرفتی شده به میزبانی انجمن روزنامه نگاران همایشی دیگر تا قبل ایام فاطمیه برگزار شود .

به گفته ی فاطمه دیناروند سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ؛ در همایشی که قرار است به میزبانی انجمن روزنامه نگاران برگزار شود ؛ در نظر است از انجمن موسیقی برای اجرای موسیقی سنتی و از یکی از گروه های نمایشی برای اجرای نمایش طنز همراه با شعبده بازی و تقلید صدا دعوت به همکاری شود که حاصل درآمد آن به این هنرمند اختصاص خواهد یافت .


وی افزود : در این همایش که صندوق جشن گلریزان نیز درنظر گرفته شوده است از جمعی از مسئولین و خیرین نیز دعوت به عمل خواهد آمد تا در این امر خداپسندانه شرکت نمود و مبالغ نقدی خود را به این صندوق واریز نمایند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست