04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۱۰۲2997

دومین جلسه ی کمیته ی فرهنگی هنری ستاد دهه مبارک فجر شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه 2 بهمن 1396 دومین جلسه ی ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش با رویکرد « برنامه ریزی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی» در دفتر سرپرست اداره ی فرهنک و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ عبدالامیر بشکار رئیس ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش ضمن قدردانی از رئیس کمیته ی فرهنگی هنری ستاد به خاطر برگزاری دومین جلسه ی این کمیته ، از مسئولینی که حضور نداشتند انتقاد کرد و گفت : این نمایشگاه قرار است بعد از چند سال با رویکرد دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزارشود و من در تعجب هستم که چرا مسئولین اداراتی نظیر « برق ، مخابرات ، گاز ، جهاد کشاورزی ، بهزیستی ، شهرداری و .... » نه خودآمده اند و نه نماینده ی تام الختیاری فرستاده اند ؛ آیا این ادارات عملکردی نداشته اند ؟ قطعا ما مسئولین همه می دانیم که قبل از انقلاب چه داشتیم و الان چه داریم و اگر این ها را به صورت « نمودار ، آمار و ارقام ، عکس ، اسلاید ، فیلم ، بروشور و ... » در نمایشگاه در معرض دید قرار ندهیم عموم مردم از کجا می دانند که چه کرده ایم ؟

وی افزود : البته ما انتظار نداریم همانند چندسال قبل مثلا ، شرکت نیشکر هفت تپه « شکر قرمز ، شکر سفید ، ملاس و باگاس » را در شیشه بگذارد و در نمایشگاه بگذارد و یا فلان اداره با گذاشتن بطری ها و شیشه های شربت و ترشی  دستاوردهای انقلاب را معرفی کند ؛ بلکه هدف این باشد که نیشکر هفت تپه نشان دهد که چه ابداع و اختراعی داشته است برای کاهش مصرف آب و افزایش تولید ، کاغذپارس چه کاری را انجام داده است که خمیر کاغذ هدر نمی رود و یا کاغذ چروک ندارد ، چرا در کنار تولید کاغذ اقدام به تولید ظروف گیاهی یک بار مصرف نموده است ؟ و کارآفرینان اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی راه های اشتغال زایی در غرفه ی خود به نمایش بگذارند و با نمودار بگویند که برای چند نفر اشتغال زایی کرده اند .


بشکار در پایان اظهار داشت : قطعا سومین جلسه ی این کمیته می بایست با رویکرد نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در فرمانداری برگزار می شود .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست