04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۱۱۶3031

پیام تسلیت رئیس انجمن روزنامه نگاران در پی درگذشت نماینده روزنامه ی جام جم در شهرستان شوش

در پی درگذشت مرحوم مغفور عیسی خدادادی نماینده ی پیشکسوت روزنامه های « جام جم و نورخوزستان » و عضو انجمن روزنامه نگاران ، عباس کرم الهی پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر نمود :

« سَلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ » بازگشت انسانها به سوی ذات اقدس الهی یک سنت خدادادی است که نوید آن را بارها و بارها در قالب 'إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ ' زمزمه کرده ایم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت این پیشکسوت عرصه ی مطبوعات به خانواده گرانقدر ایشان، مردم شریف و ولایتمدار ؛ به ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات ؛ از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و غفران و رضوان الهی را آرزومندم.

زنده یاد عیسی خدادادی  از اوایل دهه ی 80  در حوزه ی نمایندگی روزنامه های « جام جم و نور خوزستان »  مشغول فعالیت شد و در کنار نمایندگی مستقیم خود با سایر نمایندگی ها از جمله مؤسسه ی اطلاعات و زنده یاد ناجح گل گلی ، مؤسسه ی کیهان به نمایندگی علیرضا سیلانی و نمایندگی مطبوعات در هفت تپه ، سید محمود موسوی  همکاری داشت .


وی در سال 1382 به انجمن روزنامه نگاران مراجعه و رسما عضو این انجمن شد و در سال های اول در جلسات و همایش ها حضور مستمر داشت تا این که به خاطر بیماری  و رفتن به دنبال درمان حضورش روز به روز کم رنگ تر شد و فعالیت خود را ابتدا در محل نمایندگی روزنامه محدود نمود ، ولی وقتی بیماری روز به روز بیشتر جسم ایشان را در برگرفت برای مداو به خارج از شهرستان و استان رفت و نمایندگی روزنامه اش توسط محمد یکی از پسرانش مدیریت شد .

اما امروز دوشنبه 16 بهمن 1396 از این دنیا برای همیشه خداحافظی کرد و به معبودش ملحق شد . امید است  خداوند فرصتی دهد تا بتوانیم اخلاق نیکو و رفتار پسنیده ی این پیشکسوت را هیچ وقت از یاد نبریم .

عباس کرم الهی

رئیس انجمن روزنامه نگاران ـ مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ـ رئیس کانون پیشکسوتان مطبوعات ـ مسئول کمیته ی رسانه ای و فضای مجازی جمعیت مردمی انقلاب اسلامی ـ مشاور مطبوعاتی و رسانه ای اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش ـ رابط رسانه ای و فضای مجازی قرارگاه فرهنگی شهرستان شوش

و همچنین از طرف :

هیئت مدیره ، بازرسان ، اعضاء و اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران

لازم به ذکر است ؛ پیکر پاک و مطهر فقید سعید زنده یاد عیسی خدادادی امروز سه شنبه 17 بهمن ماه 1396 ساعت 14 از درب منزلش واقع در « شوش ـ بین خیابان نواب صفوی و میثم تمار ـ خیابان صدف ـ پلاک 6 » تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده می شود . روحش شاد 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست