04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۱۲۰3056

بازدید معاونت هنری و سینمایی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ قاسم لطیف

ساعت 10 صبح روز جمعه 20 بهمن ماه 1396 ، ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در جوار بقعه ی عبدالله بن علی و دعبل خزایی بازدید نمود .

به گزارش شوش نیوز ، چنانی بازدید خود را از غرفه اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز نمود و به هنگام دیدن تصاویر شهدای خبرنگار و هنرمند با ذکر فاتحه ای به آنها ادای احترام نمود.

وی در ادامه در حالی که  فاطمه ی دیناروند سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش نیز حضور داشت  ، به غرفه ی حوزه ی علمیه ی خواهران رفت و به مدت 5 دقیقه در مورد عملکرد حوزه از مسئول این غرفه توضیحات لازم را کسب نمود و خانم موسوی را یکی از مهره های ارزشمند ولایی دانست و گفت : این بانوی بزرگوار و شایسته است و می بایست در سطحی بالاتر از شهرستان شوش  به اسلام و نظام خدمت کند .


سومین غرفه ای که مورد بازدید معاونت هنری و امور سینمایی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت مربوط به مرکز آموزش فنی و حرفه ای بود که آثار و صنایع دستی « هاجر رجب پور ـ مریم خوش خلقی و... » در معرض دید قرار گرفته بود .

چنانی سپس به غرفه ی اداره ی کتابخانه های عمومی رفت و بخشی از کتاب های نویسندگان بومی شهرستان شوش نظیر « هوشنگ دیناروند ، مجاهد جنانی ، عاطفه آقاخانی و ... » مطالعه نمود و تابلوی این غرفه را امضاء نمود .

ناصر چنانی در ادامه به غرفه ی کتاب و عرضه ی محصولات فرهنگی رفت و با محمد جنادله و محمد سگوند مسئولین این غرفه در مورد نحوه ی فروش و درصد تخفیف در نظر گرفته صحبت نمود .


وی در پایان خطاب به سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و رئیس انجمن روزنامه نگاران گفت : کار شما ستودنی است و با حرف این و آن دلسرد نشده و با قدرت کار خود را ادامه دهید و مطمئن باشید اجر معنوی شما نزد خداوند محفوظ است و بی شک ما در استان و مسئولین شهرستان شوش  زحمات شما را دیده و از این به بعد هم خواهند دبد .


 

شایان ذکر است «سید شاکر موسوی، مسئول امور قرآنی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خوزستان ، دکتر عدنان غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرماندهی نیروی انتظامی ، سرهنگ کریم بابایی فرماندهی ناحیه ی سپاه شهرستان شوش ، عبدالامیر بشکار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، همایون ساکی حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه ، حجت الاسلام محمد جواد حسینوند رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش ، عباس رضایی رئیس اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان شوش ، محمد رازقی رئیس اداره ی آب روستایی ، فاطمه نعمت پور مدیر مسئول ماهنامه ی سروش زاگرس لرستان ، زینب بیرانوند مدیر مسئول هفته نامه لرستان سلام استان لرستان ، استاد جعفر دیناروند رئیس کارگروه تخصصی آسیب های اجتماعی اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران ، محمدرضا دیناروند از پیشکسوتان مطبوعات  شهرستان شوش » به صورت جداگانه و گروهی از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست