04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۷۲۲4566

مدیر کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش خبرنگاران انقلابی را به منظور برقراری انسجام به عضویت در کانون دعوت نمود

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش ، با توجه به تهدیدهای گاه و بی گاه دشمنان علیه انقلاب اسلامی ، تنها راه مقابله با دشمن را شناسایی ترفندها و نقشه های آنهاست  و برای این مهم ؛ ایجاد انسجام بین خبرنگاران انقلابی را ضروری دانست .

عباس کرم الهی مدیر کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش گفت : وظیفه ی ما خبرنگاران انقلابی این است که ابتدا با عضویت در کانون بسیج رسانه هر چه زودتر جلسات هیئت اندیشه ورز را برگزار کنیم تا بتوانیم نسبت به « شناسایی و مقابله با تهدیدهای دشمنان» برنامه ریزی کنیم .

وی افزود : حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» ریشه ای ترین جهادِ جوانان را در بیانیه ی گام دوم انقلاب ، تصویری از توطئه ی « محاصره ی تبلیغاتی»  می داند .

مقام عظمای ولایت در تاریخ 22بهمن ماه1397 به نفشه و هدف اصلی  دشمن که همان  « القای نا امیدی» بین مردم و مسئولین است با قاطعیت تأکید فرموده بود که در این راستا شما را به بخشی از بیانات حضرت آقا جلب می نمایم ؛ «اکنون مانند همیشه سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. (خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیّت ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ)، برنامه‌‌ی همیشگی هزاران رسانه‌ی صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است» .

 

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» جهادِ اساسی جوانان را غلبه بر این توطئه‌ی «یأس‌آفرینی» دشمن معرفی می‌کنند: «شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره‌ی تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.»

حال وظیفه ی ما خبرنگاران در مقابله با محاصره ی تبلیغاتی چیست؟

«مبانی، اصول، شاخص ها و راهبردهای انقلاب اسلامی» توسط حضرت امام خمینی (ره) معماری شد و توسط مقام معظم رهبری نیز استمرار پیدا کرده است. بسیج نیز یک تشکلی است که از انقلاب اسلامی پاسداری می کند. اگر بتوانیم «اصول و مبانی، راهبردها و استراتژی های انقلاب» را با آموزش در این قشر نهادینه، تبدیل به«شاخص های دست یافتنی، مدل های قابل مفهوم و معیار» کنیم، آن موقع است که یک مخاطب با خواندن یک خبر می تواند به مشرب فکری صاحب خبر پی ببرد. اخباری که بتواند هدفی را دنبال کند، به راهبرد برسد و استراتژی را معین کند، رسالتی است که بر عهده «کانون بسیج رسانه» قرار دارد.

در این 42 دو سال و 8 ماهی که از پیروزی انقلاب می گذرد، برخی در تلاش هستند تا اسلامیت نظام را از وضعیت انتفاع خارج کنند. این اصل از انقلاب اسلامی نیز مورد هجمه قرار گرفته است. برخی می گویند «کشوری که بخواهد استقلال داشته باشد و از توانمندی خود استفاده کند، انزوا طلب می شود» یا اینکه می گویند «تا زمانی که می شود گفتمان کرد قدرت نظامی را باید کنار گذاشت، باید مشرب فکری آنها برای جامعه مشخص شود.»

اکنون که به لطف خداوند عالم کانون بسیج رسانه در شهرستان شوش راه اندازی شده ، اینجانب به عنوان اولین مدیر این کانون از شما اصحاب رسانه و مطبوعات انتظار دارم که برای انسجام بخشی و ایجاد وحدت کلمه و مودت آمادگی خود را  جهت عضویت در هیئت اندیشه ورز کانون اعلام نمایید ؛ البته خوشبختانه تعدادی از اهل قلم و اعضای انجمن روزنامه نگاران نیز « عبدالزهرا برهانی ـ مهدی اهوازی ـ داریوش پارسا ـ رضا ذاکری ـ محمد دیناروند ـ علی سعدی ـ سجاد عبیدی پور ـ  امیر الهایی سحر ـ علی ظهریه ـ فائقه شیرک ـ زهرا حیدری نیا و فضیله آل کثیر» جهت عضویت در هیئت اندیشه ورز کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش آمادگی خود را اعلام کرده اند ؛ امید است که سایر همکارانحداکثر تا روز دوشنبه 26 مهرماه وضعیت خود را اعلام کنند تا بتوانیم با هماهنگی معاونت انسانی سپاه ناحیه ی شوش به منظور  سازماندهی  در سامانه  لیست هیئت اندیشه ورز را به ثبت برسانیم .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست