04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۰۰۷4596

مدیرعامل گروه صنایع کاغذپارس هفت تپه از پیشکسوت رسانه ی شوش عیادت نمود

مدیرعامل گروه صنایع کاغذپارس هفت تپه و مدیرعامل شرکت پارس طبیعت سلولز و هیئت همراه از پیشکسوت رسانه و مطبوعات شهرستان شوش عیادت نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 16 روز سه شنبه 7 دی ماه 1400 ؛ «مهندس سید عبدالله مؤذنی مدیرعامل گروه صنایع کاغذپارس هفت تپه ، دکتر قاسم فدایی مدیر عامل شرکت پارس طبیعت سلولز ،  مهندس شاپور ابراهیمی مدیر مجتمع گروه صنایع کاغذپارس ، مهندس سعید احمدی عضو هیئت مدیره گروه صنایع کاغذپارس ، عباس شوهانی مشاور  مدیرعامل و سمیه اکبری مسئول روابط عمومی گروه صنایع کاغذپارس و شرکت پارس طبیعت سلولز» با حضور در خانه ی عباس کرم الهی از این پیشکسوت رسانه و مدیر کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش عیادت نمودند .


مدیرعامل گروه صنایع کاغذپارس در این عیادت گفت : از روزی که وارد شرکت شدم عباس کرم الهی که یکی از پرسنل با ارزش گروه صنایع کاغذپارس بود را همراه با دوربینش دیدم و بارها که در جلسات شورای اداری در فرمانداری می رفتم ایشان حضور داشت و همیشه با قلمش شفاف خبرها را در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز منتشر می کرد ، من چند خبر و مقاله از ایشان را مطالعه کرده و این خبرها و مقالات چنان پر محتوا بودند که تا پایان آنها را مطالعه کردم . 


وی افزود : امیدوارم این خبرنگار پیشکسوت و در واقع پدر رسانه ی شوش مجدد بهبودی کامل را به دست آورد و دوباره ایشان را در عرصه های مختلف فعال و پویا ببینیم هر چند که با این وضعیت که می بایست استراحت کند اما در خانه خبرهایی را منتشر می کند .

دکتر قاسم فدایی مدیر عامل شرکت پارس طبیعت سلولز رمز موفقیت عباس کرم الهی را روحیه ی بالای ایشان دانست و در این راستا اظهار داشت : من با این خبرنگار با سابقه فقط چند دیدار در شرکت داشته ام اما چه آن موقع و چه اکنون که رو تخت در خانه در حال استراحت است هیچ وقت روحیه ی خود را از دست نداده و این باعث خواهد شد که زودتر بهبودی کامل را به امید خدا به دست آورد .

مهندس سعید احمدی عضو هیئت مدیره گروه صنایع کاغذپارس  در جمله ای کوتاه گفت : چنانچه پزشک معالج مجوز استفاده از پروتوز را صادر نمود در صورتی که تمایلی داشته باشی شما را به تهران خواهم برد و با سفارشات لازم می گویم بهترین پروتوز را برای در نظر بگیرند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست