04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۰۱۷4609

بیمارستان صـحرایی شهـید مخبری چنانه افتتاح شد

ارسال خبر : سید محمد موسوی(علوی)

با حضـور دکتر ولی اله حیاتی، معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان  بیمارستان صحرایی ارتش نزاجا در شهرستان شوش افتتاح شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ مراسمی در بخش فتح المبین شهرستان شوش با حضور «دکتر حیاتی معاونت استانداری خوزستان، دکتر غـزی فرماندارشهرستان شـوش،امیر سرتیپ دوم شرفی معاون عملیات نیروی زمینی نزاجا، لطیفی مجد بخشدار فتح المبین و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی» بیمارستان صحرایی شهید مخبری چنانه افتتاح شد .

این بيمارستان صحرايی و امدادی كه در «طول 8 سال جنگ تحميلی علیه جمهوری اسلامی ایران بود» نقش مهمی را در درمان مجروحان و مصدومان جهت خدمت به رزمنده های کشور ايفا کرد .


در این مراسم دکتر حیاتی با بیان اینکه زمان زمان مقدس و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و مکان، مکان محترمی است که در این سجده گاه شهیـدان و نقطه عروج لاله های خونین کفنی است که برای دفاع از این مرز و بوم جان شیرین خودشان را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.


چهل و دو سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و از بدو پیدایش این انقلاب که غنچه نو رسیده بود که نیاز به باغبانی و مراقبت داشت تا الان که به درخت تنومند تبدیل و ریشه های آن گسترای جغرافیایی ایران را در نوردیده است و به اقصیٰ نقاط گیتی رسیده است از آن لحظه ی پیدایش تا این لحظه کمال در معرض تهدیدهای ریز و درشت دشمنان قسم خورده انقلاب بوده است .

وی گفت؛ اما به راستی رمز ماندگاری انقلاب ما چیست؟ در آن لحظه شکل گیری، نبود امکانات اولیه نبود تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته و از همه بیشتر مشکلات داخلی را داشتیم .


حیاتی؛ ما در مقابل قدرتهای استکبار ایستادیم و مقاومت،جانفشانی کردیم با سلاح های به روز آنها دیوار گوشتی تشکیل دادیم و از کیان این مرز و بوم هشت سال تمام قد دفاع کردیم و با اتحاد همه مردم یک وجب از خاک این کشور را به دشمن واگذار نکردیم .

وی در پایان بیان کرد؛ از بانیان این برنامه و دکتر غـزی فرمانـدار شـوش، لطیفی مجد بخشدار فتح المبین،مهمانان و مسئولان کشـوری ونزاجا، استانی، شهرستـانی که همت و پیگیری کردند تا در نهایت به مدد الهی عملیات ، مرمت و باز سازی بیمارستان شهیـد مخبری چنانه افتتاح شود قدارنی می کنم .

در راستای حفظ و باز نشر و خدمات ارائه شده کادر درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران طی هشت سال دفاع مقدس پرسنل پایور و وظیفه این یگان با تلاشهای شبانه روزی نسبت به مرمت و آماده سازی این بیمارستان اقدام نمودند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست