04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۷۲۴4012

چهارمین جلسه ی هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه برگزار شد

عکس ـ قاسم لطیف

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ؛ چهارمین جلسه ی هیئت مدیره و بازرسان این گروه پس از 8 ماه وقفه به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار شد .

ساعت 17 روز پنجشنبه 24 مهرماه 1399 ؛ هم زمان با «روز پیوند اولیاء و مربیان ؛ روز وقف و روز عصای سفید »چهارمین جلسه ی هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه به منظور «تغییر در ترکیب هیئت مدیره و بازرسان و برنامه ریزی برای پنج ماه باقیمانده از سال جاری» در دفتر کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد .

عباس کرم الهی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) ؛ روز جهانی عصای سفید را به روشندلان شهرستان شوش تبریک گفت و در ادامه  در مقدمه ای اظهار داشت :«هر کسی جوری نقش بازی می‌کند؛ یکی درونش طوفانی و بی‌قرار است اما باید بخندد و آرام باشد، یکی در اوج شادمانی است اما باید اشک بریزد و اندوهگین باشد. یکی نقش مادری گریان را بازی می‌کند و دیگری نقش دخترکی هراسان... و زندگی همین طور آهسته، بی‌آنکه کسی بفهمد چه خبر است و چه پیش خواهد آمد، به راهش ادامه می‌دهد. می‌شود روی صحنه‌ی زندگی نقش بازی کرد... تئاتر اجرا کرد... خندید و خنداند... گریست و گریاند....


وی در ادامه اشاره ای مختصر به تاریخچه ی این گروه ، یادآور شد : گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش از شهریور ماه سال 1366 به صورت غیر رسمی و کاملا خودجوش بنا به پیشنهاد من«عباس کرم الهی» در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد و در زمانی که به خاطر بافت عشایر منطقه بازیگر دختری وجود نداشت اما با وجود « ماهزاده امیری و مریم بهرمان »در کنار « استاد سید جلال حسینی ـ زنده یاد غلامعلی پورطالب ـ زنده یاد جعفر طالبی ، قاسم حاصلی و اینجانب » اولین گروه تئاتر شهرستان شوش شکل گرفت و برای اثبات کردن توانایی‌ها خود  نمایش های « کافه بهار ـ فضولباشی ـ بیگناه مقصر و بنگاه بدون مالیات » را در سالن سینمای سابق ؛ مجمع ورزشی شهید بهشتی امروز اجرای عمومی نمود و تاکنون با ژانرهای مختلفی از جمله « دفاع مقدس ـ بومی محلی ـ خیابانی ـ طنز و کمدی ـ مذهبی و...» نمایش تولید کرده و در جشنواره های مختلفی نیز حضور داشته است .


مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه در ادامه به انتخابات دوره ی پرداخت و در این راستا خاطر نشان نمود : روز چهارشنبه 2 خردادماه1397 سومین دوره ی انتخابات برگزار شد اما به دلیل بی تحرکی و غیبت در جلسات  ؛ چهارمین دوره ی انتخابات زودرس در روز پنجشنبه 25 مهرماه1398 برگزار شد اما به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا از بهمن ماه1398 که منجل به تعطیلی فعالیت های هنری گردید دو نفر از اعضای هیئت مدیره و همچنین بازرسان به دلیل هجرت به دیگر استان ها و یا درگیر شدن با کنکور از تئاتر دلسرد شده و امروز از اعضای علی البدل دعوت کردیم که آنها را جایگزین افراد کنار رفته کنیم .

عباس کرم الهی در ادامه هیئت مدیره و بازرسان را به شرح زیر معرفی نمود : از بین هیئت مدیره ی قبلی « عباس کرم الهی به عنوان مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره ـ اکرم ملائی به عنوان نایب رئیس ـ مسعود کرم الهی به عنوان خزانه دار و کوثر غزی به عنوان منشی » همچنان به کار خود ادامه می دهند  و «سمیه هیوری به عنوان سخنگو ـ آرزو موحدی صدر به عنوان مسئول روابط عمومی ـ رعنا حسن غلامعلی به عنوان مسئول امور انضباطی ـ مریم شجاعی فرد به عنوان سربازرس و نادیا شوهانی به عنوان بازرس » معرفی شدند .


وی در پایان بخش اول سخنان خود تصریح نمود : در جلسه ی آینده اعتبارنامه ی اعضای جدید با امضا سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تحویل عزیزان خواهد شد .

مدیر گروه تئاتر اندیشه .و چهار نفر از اعضای هیئت مدیره به ترتیب نمایشنامه های « عبدی و ننه ماغی نوشته ی حدیث سیرجانیان « منجلی ـ زلزله و منجلی ورشکسته نوشته ی عباس کرم الهی و از آدم تا آدم نوشته ی خداداد رضایی » سه نمایش « منجلی ورشکسته ـ از آدم تا آدم وزلزله » برای آغاز تمرینات انتخاب شدند .


 

در پایان مقررشد که  از روز دوشنبه 28 مهرماه1399 برنامه های آموزشی و تمرینات آغاز شده و در مجموع  روزهای زوج هفته در سه وقت «16 الی 18 ـ 18 الی 20 برای خانم ها و 20 الی 22 برای آقایان »در نظر گرفته شد .

شایان ذکر است در این جلسه « مسعود کرم الهی و کوثر غزی » غیبت موجه داشتند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست