04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۵۰۲4379

سرپرست گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش از برگزاری کلاس مقدماتی بازیگری تئاتر در شوش خبر داد

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

سرپرست گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با شماره ی ثبت 66 و شناسه ی ملی 14000017696 شماره پروانه ی : 94/35107 و کد پستی : 6477183199 از برگزاری دوره ی آموزش مقدماتی بازیگری برای علاقه مندان زیر 16 سال خبرداد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 12:15 روز شنبه 2 مردادماه 1400 ، عباس کرم الهی سرپرست گروه تئاتر اندیشه  و پیشکسوت تئاتر این دیار ضمن اعلام این خبر گفت : از فردا یکشنبه 3 مردادماه1400 از ساعت 18:30 الی 20:30 دوره ی مقدماتی بازیگری تئاتر برای اولین برای در شهرستان شوش برای علاقه مندان زیر 16 سال به عنوان رده ی سنی پایه در پلاتوی شهید احمد حیاری آغاز خواهد شد .

وی افزود : با همکاری دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و محمد دیناروند کارشناس هنری اداره ؛  از سر فصل های این دوره خبر داد و یادآور شد :  در این دوره علاقه مندان به بازیگری با  « تقسیم بندی کلی انواع هنر ها ـ بازیگری در چهار قدم ، روشن های تست بازیگری ، وضعیت های مختلف بازیگر در صحنه ی تئاتر ـ موقعیت صحنه ـ سبک نمایش ـ ساختار نمایشنامه ـ انواع نمایشنامه ـ آشنایی با مسئولیت ها در نمایش ـ آشنایی با انواع نور ـ آشنایی با انواع تمرینات بازیگر ـ شخصیت پردازی و.... » آشنا می شوند و در پایان برای نمایش عروسکی «چاه مکن بهر کسی» از بین علاقه مندان بازیگر انتخاب خواهد شد .


سرپرست گروه تئاتر اندیشه در ادامه افزود : در این دوره فرشته های هنر آموز در تمامی مراحل سنی پایه با اصول مقدماتی بازیگری آشنا می شوند تا طبق قولی که به حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل امام جمعه ی شهرستان شوش بتوانیم برای اولین بار در ژانر کودک و نوجوان یک نمایش را تولید کنیم .

عباس کرم الهی سپس اظهار داشت : شروع دوره ی آموزش بازیگری در سطح مقدماتی برای علاقه مندان زیر 16 سال را با 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران را به فال نیک می گیریم و با شعار« سلامت و شادکامی شکوه‌آفرینان صحنه ی تئاتر» امیدآن را داریم که تا زمان اجرای نمایش « چاه مکن بهر کسی» ویروس منحوس کرونا ریشه کن شده تا بتوانیم برای عموم مردم این نمایش را برگزار کنیم .


وی در پایان گفت : این دوره در روزهای فرد هفته یعنی « یکشنبه ـ سه شنبه و پنجشنبه » از ساعت 18:30 الی 20:30 در پلاتوی شهید احمد حیاری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی برگزار می شود . و علاقه مندان حداکثر می بایست 15 دقیقه قبل از شروع در محل حضور داشته باشند .

 که باید کارشناسی و اصولی، شرایط را برای ارتباط بچه ها با موارد مهم آموزشی ایجاد نماید. از همین رو تمامی موارد آموزشی را با کارشناسان مجرب کودکان با در نظر گرفتن موارد روانشناسی با شعار “بازی، بازی بازیگری”، طراحی نموده و فضایی دل انگیز را در دنیای رنگارنگ کودکان ایجاد کرده ایم. از این روست که هنرجویان کودک ما فضای حضور در کلاسهای بازیگری را بر همه تفریحات خود ترجیح داده و حتی برای حضور در این کلاسها با همه شرایط والدین کنار می آیند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست