04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۰۲۳2972

نمایشگاه کتاب در مصلای نماز جمعه شهر شوش افتتاح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10:20 صبح روز شنبه 23 دیماه 1396 به همت مؤسسه ی خیریه ی راه زندگی و نیروی انتظامی و همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، نمایشگاه کتاب در مصلای نماز جمعه افتتاح شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ در این نمایشگاه که شامل 2000 جلد  با عناوین « مذهبی ـ روانشناسی ـ پزشکی ـ آموزشی ـ کودکان ـ اجتماعی و شعر و ادبیات » در معرض دید عموم قرار گرفته و به گفته ی مدیر داخلی این نمایشگاه حاصل درآمد بین افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه تقسیم خواهد شد .

در مراسم افتتاح این نمایشگاه آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش گفت : کار فرهنگی یک کمبود است که ما در هر جا نگاه می کنیم آن را احساس می کنیم ؛ جامعه ی ما خیلی کمبود فرهنگی دارد ولی این نمایشگاه یک ویژگی خاص د ارد و برای اثبات آن باید گفت نیروی انتظامی فقط نیروی قهریه نیست بلکه یک نیروی فرهنگی هم تلقی می شود و ما اعتقادمان بر این است که نیروهای نظامی و انتظامی باید کار فرهنگی انجام دهند البته باید از طرف من نیست بلکه از طرف دین و قرآن است .


وی افزود : پیامبر(ص)  وقتی امام علی(ع) رابرای جنگ می فرستادند یک جمله می فرمود : « اگر یك نفر به دست تو هدایت شود، برای تو بهتر از آن چیزی است كه خورشید بر آن می تابد، در حالی كه ولایت تو را پذیرفته باشد . » این را برای جنگ گفت نه این که بروند سخنرانی بکنند ؛ یعنی جنگ هم جای « هدایت ، توحید ، فرهنگ و ارشاد »  است . و با توجه به نیاز جامعه نسبت به انجام کارهای فرهنگی ، چون تکلیفی بر گردن همه ی مسئولین ما است که هر کسی در کار خودش لازم است به انجام کار فرهنگی رو آورد و اگر انجام ندهیم دیگر زحماتی که می کشیم بی ثمر خواهد بود .


شایان ذکر است این نمایشگاه صبح و عصر برای بازدید عموم از امروز شنبه 23 الی پنجشنبه 27 دیماه 1396 دایر می باشد و علاوه بر چهار غرفه ی کتاب ، توانجویان شوش نیز با قرار دادن صنایع دستی زینت بخش این نمایشگاه هستند .

لازم به توضیح است در مراسم افتتاح این نمایشگاه ، امام جمعه ، معاونت فرمانداری ، فرماندهی نیروی انتظامی ـ سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس اداراه بهزیستی ـ سرپرست اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، مشاور فرهنگی شبکه ی بهداشت و درمان ، رئیس ستاد اقامه نماز جمعه ، مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده و ......حضور داشتند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست