04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۸۱۸1300

فرماندار شوش : اختصاص 4 میلیارد ریال برای ساماندهی منطقه ی حاشیه ای کوی وهب

فرماندار شهرستان شوش از اختصاص مبلغی بالغ بر 4 میلیارد ریال برای ساماندهی مناطق حاشیه ای شهر وکوی وهب خبر داد گفت: این مبلغ از محل اعتبارات ماده 180 در اختیاری شهرداری شوش قرار گرفته است.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در مراسم نماز وحدت و دیدار با مردم کوی وهب که به همراه نماینده ی مردم در مجلس ، امام جمعه و جمعی از مسئولین محلی شهرستان  و به منظور بررسی مشکلات کوی وهب و مناطق حاشیه ای شهر برگزار شد، بر لزوم توجه جدی به مناطق حاشیه ای شهر تاکید کرد و گفت: توجه و رسیدگی هر چه بیشتر به حواشی شهر به منظور کاهش مشکلات ساکنان این مناطق ضروری است.

 

"نجاتی" با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مناطق حاشیه ای شهر شوش و خدمات رسانی مناسب به این مناطق از جمله وظایف جدی مسئولان است، اظهار داشت: شناخت مشکلات منطقه از نزدیک و انجام هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی از اهداف سرکشی به مناطق مختلف شهر می باشد.

 

وی از آسفالت و ساماندهی مناطق حاشیه ای شهر شوش به عنوان یکی از اقدامات خوب شهرداری شوش در سال گذشته نام برد و گفت:این طرح باید در سالجاری نیز تداوم یابد.


 

فرماندار شهرستان شوش حضور مسئولين در روستاها را در راستاي شناسايي مشکلات و توانمندي ها عنوان و خاطر نشان کرد: مسئولين براي اينکه بتوانند مشکلات را شناسايي کنند بايد در متن مردم قرار گيرند.

 

"نجاتی" رویکرد دولت یازدهم را توجه ویژه به مناطق حاشیه ای و محروم عنوان کرد و افزود: با همراهی ، همدلی و تلاش مضاعف دستگاههای اجرایی بخش عمده ای از مشکلات مناطق حاشیه ایی شهرستان شوش مرتفع خواهد شود.


 

گفتنی است، درخواست مردم در زمینه، برق، گاز رسانی، آسفالت معابر وخدمات شهری وحضورپرنگ تر نیروهای انتظامی در سطح خیابانها و…. عمده ترین مشکلاتی مطرح شده  توسط مردم و اهالی  بودند که هر کدام از مسئولین شهرستان پاسخهای لازم در این خصوص را ارائه داند.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست