04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۲۹1855

از 30 فعال مؤسسات علوم قرآنی شوش تجلیل به عمل آمد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 10 صبح در دفتر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش از 30 مدیر مؤسسات علوم قرآنی تجلیل به عمل آمد .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ؛ حجت الاسلام حسینوند رئیس جدید اداره ی  تبلیغات اسلامی شهرستان شوش در اولین حرکت خود از 30 مدیر مؤسسات علوم قرآنی در حوزه ی شهری و روستایی تجلیل نمود .  

 

حجت‌الاسلام  حسینوند رییس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری این همایش گفت: به منظور تشویق فعالان قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی از مدیرانی  که در نیمه ی اول سال 1395 نسبت به  گسترش و آموزش علوم قرآنی فعالیت داشته و دارای برنامه برای نیمه دوم سال جاری در آستانه ی عیدسعید غدیر خم از 3۰ نفر فعال قرآنی تجلیل می‌گردد.

 

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش با اشاره به اهمیت ترویجعلوم قرآنی در سطح روستاها و حاشیه ی حوزه ی شهر گفت : مدیران مؤسسات علوم قرآنی می بایست برای آموزش قرآن  ابتدا روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به قرآن آموزان را  آموزش داده و پس از آن  دوره ی  تجوید را نیز برپا کنند و برای جذب جوانان و نوجوانان  تیپ و مدل و پوشش لباس را مد نظر نداشته باشند چون هدف ما ساختن است .


 

در ادامه مدیران مأسسات علوم قرآنی به تشریح عملکرد و مطرح نمودن نیازمندی های خود از جمله « قرآن و رحل ـ فرش و موکت ـ انشعاب برق ، آب و گاز ، رایانه و وسایل جانبی ـ سیستم صوتی ـ اهداء جوایزو لوح تقدیر به فعالان ـ اسکان مدیر و اعضای مؤسسات علوم قرآنی در سایر شهرستان های مذهبی ـ وایت برد ـ اردوهای زیارتی ـ تشکیل کلاس برای مدیران مؤسسات جهت ارتقاء سطح علمی ـ برقراری تعامل بین تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش ـ تشکیل کارگاه های آموزش روزنامه نگاری و تشکیل جلسه با والدین فعالان علوم قرآنی » پرداختند .


در پایان از 30 نفر از مدیران فعال مؤسسات علوم قرآنی و دو نفر از خبرنگاران فعال در حوزه ی فعالیت های فرهنگی اداره ی تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آمد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست