04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۹۰۳1992

پیام تسلیت رئیس انجمن روزنامه نگاران شوش به مناسبت درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز؛ در پیامی درگذشت آیت الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش در پیامی درگذشت آیت الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی را به مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و مردم ولایتمدار اردبیل تسلیت گفت .

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

إنا لله وإنا إلیه راجعون

 

رحلت مرجع جلیل القدر آیت الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی ، همراه دیرین ولایت و استاد برجسته حوزه‌های علمیه موجب تأثر و تألم فراوان ماگردید.

 

آن مجتهد عالی مقام و فرهیخته ، با اندیشه عمیق الهی و قلبی آکنده از عشق به اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همواره از مبلغان و مروجان حقیقی اسلام بودند.یقینا میراث معرفتی و سلوک معنوی ایشان به عنوان یادگاری گرانقدر و آگاهی بخش برای همیشه به مثابه چراغ هدایتی در مسیر اعتلای ارزش های الهی جاودانه خواهد ماند.

 

ارتحال این عالم ربانی را به محضر مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نماییم.

 

عباس کرم الهی

 

رئیس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش

 

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز

 

و از طرف :

 

شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، هیئت مدیره ، بازرسان ، اتاق فکر و اعضای انجمن روزنامه نگاران ، مدیر ، هیئت امناء ، هسته ی مرکزی و اعضای گروه تئاتر اندیشه 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست