04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۰۹2605

دعای عرفه در نقاط مختلف شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ عباس کرم الهی ـ حسنه مسلمی نیا

روز پنجشنبه 9 شهریور1396 هم زمان با نهم ذی‌الحجه1438 هجری قمری و روز عرفه آئین برائت از مشرکین، و دعای عرفه با حضور جوانان مردم ولایتمدار شهرستان شوش، به یاد شهید محمود حججی در نقاط مختلف این دیار برگزار ‌شد.

به گزارش شوش نیوز ؛ به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه ی سپاه ، هیئت رزمندگان ، اوقاف و امور خیریه ، تبلیغات اسلامی ، مجمع اهل بیت (ع) و مجمع ذاکرین ، با حضور مردم ولایتمدار شهرستان شوش آئین دعای عرفه در « زیارتگاه های شهدای عملیات فتح المبین و شهدای فکه ، آستام مقدس حضرت دانیال نبی(ع) ـ آستان متبرکه عبدالله بن علی و دعبل خزایی و مساجد» این شهر برگزار شد .

در آستان مقدس و مطهر حضرت دانیال نبی(ع) دعای عرفه توسط « کربلایی رضا غیاثی » و در آستان متبرکه ی عبدالله بن علی و دعبل خزایی این آئین پر فیض و ملکوتی با توسط « رضا نیسی و کامران موحدیان » از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از ساعت 18 آغازگردید .


 هم زمان با نهم ذی‌الحجه و روز عرفه آئین برائت از مشرکین، با حضور جوانان اهوازی، در کنار پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در اهواز برگزار ‌شد.

این آئین امسال به یاد و خاطره ی « شهید محمود حججی » که توسط  داعشیان پلید سر از تنش جدا شد و به اسماعیل زمان در ولایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» مهشور گردید ؛ مزین شده بود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست