04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۲۱۲1629

نخستین نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان شوش برگزار شد .

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

نخستین نشست ستاد هماهنگی بیست و هفتمین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) شهرستان شوش روز یک شنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 10 صبح بهدر سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 

مهندس نجاتی فرماندار شهرستان شوش ضمن تبریک به کارگران غیور و فرهنگیان به مناسبت هفته ی کار و کارگر و هفته ی معلم و روز شهادت استاد فرزانه شهید مطهری ؛ به اقتدار جمهوری اسلامی  اشاره کرد و عنوان نمود : اگر امروز در عرصه ی بین المللی حرفی برای گفتن داریم  به واسطه ی اندیشه و تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) می باشد ؛ پس بنابر این نیاز است قسمتی از اندیشه ها ، ارزش ها و آرمان های امام راحل(ره) را را در بیست و هفتمین سالروز عروج ملکوتی آن معمار کبیر مد نظر داشته باشیم ، اما در طول سال هم در زندگی و هم در کار وصیت نامه ی سیاسی الهی وی را به کار گیریم .


 

وی سپس به برنامه های در نظر گرفته برای این مناسبت مهم  پرداخت و اظهار داشت : در دو بخش « اعزام زائرین مرقد امام خمینی(ره) تحت عنوان از حرم تا حرم با ظرفیت 400 نفر » که احتمال افزایش این آمار هم پیش بینی می شود و فعالیت های فرهنگی و مذهبی  که توسط ادارات در سطح شهرستان  است که علاوه بر حضور در مراسم ارتحال به به صورت متمرکز برگزار می شود ، می بایست سر درب ادارات و خیابان های اصلی را سپاه پوش کنند .

 

و در پایان از « شرکت های تولیدی و صنعتی و همچنین اداراتی که در سال های قبل در اعزام کاروان از حرم تا حرم اقدام به در اختیار گذاشتن اتوبوس ـ آمبولانس ـ کمک های اولیه ـ مواد غذایی و .... خواست تا بر اساس مصوبات این جلسه با عبدالامیر بشکار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد ارتحال امام خمینی(ره) همکاری های لازم را به عمل آورند .



 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست