04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۲۹1856

رئیس پایگاه انتقال شوش شش ماه است که بدون دریافت حقوق کار می کند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

مظفر شیرزاد رئیس پایگاه انتقال خون  شهرستان شوش از ابتدای سال 1395 تا کنون که شش ماه  از این سال سپری می شود حقوقی دریافت نکردهاست .

 

 

 

 

بر اساس شنیده ها در حالی که برخی از مدیران در سطح کشور با دریافت حقوق های نجومی  موجبات ناراحتی  مردم و مقام معظم رهبری  را فراهم نموده اند ، مظفر شیرزاد  کارمند رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان شوش از ابتدای فروردین تا امروز که در بیست و نهمین روز از شهریور 1395 به سر می بریم علیرغم این که حتی یک ریال هم دریافت نکرده همچنان بدون کوچک ترین اعتراضی به کار خود ادامه می دهد .

 

این نیروی ارزشی انقلاب که خاطراتی را در دوران هشت سال دفاع مقدس را نیز با خود یدک می کشد با توجه به بروز مشکلات مالی  در زندگی شخصی اش و همچنین موضوع بیمه و بازنشستگی و آگهی مزایده ی تنها منزل مسکونی اش در تعاونی مسکن مهر واقع در کوی نیرو ؛ می توانست با یک شکایت ساده به دیوان عدالت اداری ، تمام حقوق و مزایای خود را دریافت نماید ، اما هم چنان  گکنام و بی ادعا به کار خود ادامه می دهد .

 

این ایثار و صبر و شکیبایی بی شک به خاطر درس های ایثارگرانه ای است که در جبهه های نبرد حق علیه باطل کسب نموده و اکنون آنها را صبورانه پیاده می کند .

 

لازم به توضیح است از ابتدای سال 1395 تا کنون به علت مشکلات اداری پیش آمده  بین سازمان انتقال خون استان خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی دزفول بر سر مأموریت مظفر شیرزاد ، نامبرده شش ماه است بدون دریافت حقوق زندگی خود را می چرخاند و مشخص نیست این روند  تا چه زمانی ادامه دارد .

 

مهندس نجاتی فرماندار و دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی علیرغم  پیگیری های بسیار ؛ تاکنون موفق به حل این مشکل نشده اند .

 

شایان ذکر است شیرزاد  پیش از این مسئولیت روابط عمومی شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش  را به عهده  داشته و از رزمندگان  و فرماندهان  دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد .

 

امید است به هر نحوه این مشکل برطرف شده و این مدیر ایثارگر به حقوق قانونی خود برسد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست