04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۲۵2369

نشست مدافعان حرم استان خوزستان

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در ساعات اولیه صبح روز جمعه 25 فروردین 1396 نشست دورهمی جمعی از مدافعان حرم در خانه ی شخصی علی کعبی از مدافعان حرم شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ به همت مجمع  اهل بیت و جلسه ی شهد صلوات شهرستان شوش این جلسه با ختم هزاران صلوات و به هدیه ی آنها به ارواح طیبه ی شهداء در منزل علی کعبی واقع در کوی وهب در جنوب شهر شوش آغاز شد .

حاج ناصر پیوست مدیر مجمع اهل بیت(ع) شهرستان شوش پس از ختم صلوات ، ضمن خیر مقدم به حاضرین از نحوه ی شکل گیری سلسله جلسات شهد صلوات در منازل شهداء توضیحاتی را ارائه نمود و در این راستا اظهار داشت : به لطف و دعای شهدا و خانواده های معظم آنان و حضور گرم و صمیمی جانبازان ، ایثارگران ، رزمندگان و مجاهدان مدافع حرم و نیز تجلیل از مقام شامخ اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش شهید احمد حیاری ، همراه بوده است .


وی افزود : در هر جلسه ی شهد صلوات در نظر بوده که از فرماندهان و رزمندگان مدافع حرم که برخی از آنها در این جلسه حضور دارند جهت روایتگری بهره برده شود چون از این طریق هم می توان به مقابل با جنگ نرم رفت و هم ارتباط صحیح و عمیقی بین تمام نسل های انقلاب  به منظور تربیت جوانان مؤمن و انقلابی  و آماده سازی معنوی آنها برای ظهور حضرت والعصر(عج) استفاده کرد .


ناصر پیوست در ادامه دقایقی در رثای اسوه صبر و تقوا حضرت زینب کبری (س) نوحه گری و روضه خوانی نمود و حاضرین را در غم و اندوه فروبرد .

سپس سرهنگ مدهنی از فرماندهان مدافع حرم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای مدافع حرم استان خوزستان و تشکر از میزبانی شهرستان شوش به ویژه علی کعبی  برای تدارک این  نشست صمیمی دقایقی به روایت گری از دوران حضور رزمندگان اسلام در سوریه و نحوه آزادسازی بلاد اسلام و رنج ها و مشقت های دوران جنگ نمود.

در پایان،پس از دور همی جمعی از مدافعان حرم استان خوزستان و تجدید و بازگویی خاطرات مشترکشان نماز جماعت به امامت سید محسن فاضلی از مدافعان حرم شوش اقامه گردید.


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست