04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۱۰۹4233

شهرستان شوش در شب و روز نیمه شعبان غرق در شادی و نور شد

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش دانیال رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج ،به بیان برنامه های برگزار شده نیمه شعبان پرداخت.

وی گفت: هیچ چیزی مانع بزرگداشت مناسبتهای مذهبی نمی شود بلکه با توجه شرایط موجود ممکن است شکل و ظاهر آن تغییر کند. لذا شرایط قرمز کرونایی ستادهای مردمی جهت بزرگداشت نیمه شعبان تشکیل شد و در شب و روز نیمه شعبان مراسمات مختلفی برگزار گردید .

اهم این برنامه عبارتند از:

برگزاری سخنرانی و مداحی در فضای مجازی

راه اندازی کاروان های شادی خودرویی در سطح شهر شوش

نور افشانی

ایستگاه توزیع ماسک و شیرینی بسته بندی شده

ماشین های سیار جهت اجرای جشن خیابانی

آزین بندی خیابان ها و...

تمامی این برنامه ها به صورت مردمی و کاملا خودجوش توسط هیئات مذهبی در قالب طرح محله محور صورت گرفت.


حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر در پایان ایشان ضمن آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج ظهور عدالت گستر جهان از تمامی مردم متدین  که در حد توان خود جهت بزرگداشت این شب و روز عزیز قدمی برداشته و با تعارف شیرینی های بسته بندی و بهداشتی به همسایگان و اهالی محل ، ویا به هر نحوی ولادت تنها منجی عالم بشریت را جشن گرفتند صمیمانه تشکر وقدردانی نمود

شایان ذکر است به همین مناسبت مسابقه ی مجازی «میلاد موعود» به همت جمعیت بانوان فرهیخته اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش با همکاری مؤسسه ی قرآن و عترت احسن الحدیث در حال برگزاری است و بانوان می توانند از طریق لینک این مسابقه به آدرس http://Yun.ir/uj3o6d ثبت نام نمایند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست