04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۸۲۲1959

جانباز و رزمنده ی ٨سال دفاع مقدس شوش ، سرهنگ عبدالناصر ندایعلی دارفانی را وداع گفت

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز شنبه 22آبان 1395 ساعت 14 پیکر پاک و مطهر یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان شوش ، سرهنگ پاسدار عبدالناصر ندایعلی ، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بر اثر ایست قلبی به یاران شهیدش پیوست .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ، بامداد امروز جمعه  ۲۱ آبان ماه1395 که  معروف است به انتظار ولیعصر(عج) و در آستانه ی فرا رسیدن اربعین حسینی ، سرهنگ ندایعلی در حین پیگیری امورات راهیان راهپیمایی اربعین حسینی در مرز چذابه بر اثر ایست قلبی  به ملکوت علی پیوست .

 

پیکر مطهر این یادگار هشت سال دفاع مقدس شهرستان شوش امروز شنبه 22 آبان 1395 پس از اقامه نماز در آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) ، بر روی دستان همرزمانش ، در جوار بسیجیان وپاسداران واقع در گلزار شهدای شوش  دفن گردید .

 

گفتنی است، پیکر سرهنگ پاسدار عبدالناصر ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان پس از نماز جمعه امروز 21 آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری تشییع شده بود و سپس به زادگاهش شوش  منتقل گردید .

 

خوشا آن روز را که سنگری بود/ شبی ، میدان مینی ، معبری بود/خوشا آن روزهای آسمانی/ که شوری بود ، سودا و سری بود/خوشا روزی که دل را دلبری بود/غزل خوان نگاه آخری بود/خوشا آن روزها در خط اروند/هوای روضه های مادری بود/ و اهل آسمان بودیم آن روز/ که قدری بی نشان بودیم آن روز / و نای دل نوای نینوا داشت / و با صاحب زمان(عج) بودیم آن روز / و کاش آن روزگاران گم نمی شد / هوای خوب باران گم نمی شد /صفای جبهه ها می ماند ای کاش / صدای پای یاران گم نمی شد…

 

به همین مناسبت مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمود :

 

قبل از آن که به خدا جرأت دهم و پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت این یادرگار هشت سال دفاع مقدس شهرستان شوش صادر نمایم با تعسی از قسمتی از « وصیت نامه ی سردار شهید حمید باکری  » این پیام را تنظیم می نمایم :

 

« سردار شهید حمید باکری» در وصیت نامه تاریخی خود که هیچ وقت کهنه نمی شود گفته است :

 

« دعا کنید که خداوند شهادت را نصیب شما کند، در غیر این صورت زمانی فرا می‌رسد که جنگ تمام می‌شود و رزمندگان امروز سه دسته می‌شوند : دسته ی اول: دسته‌ای که به مخالفت با گذشته خود برمی‌خیزند و از گذشته خود پشیمان می‌شوند. دسته ی دوم : دسته‌ای که راه بی‌تفاوت را بر می‌گزینند و در زندگی مادی غرق می‌شوند. و دسته ی سوم : دسته‌ای که به گذشته خود وفادار می‌مانند و احساس مسئولیت می‌کنند که از شدت مصایب و غصه‌ها دق خواهند کرد. پس از خداوند بخواهید با رسیدن به شهادت از عواقب زندگی پس از جنگ در امان بمانید، چون عاقبت دو دسته اول ختم به خیر نخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن هم بسیار سخت و دشوار خواهد بود.» یاران مردانه رفتند؛ اما هنوز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد. یاران عاشقانه رفتند؛ اما هنوز لاله‌های سرخ دشت‌های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده‌اند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انالله و اناالیه الراجعون

 

متاسفانه خبر ناراحت کننده رحلت و عروج عاشقانه و عارفانه مجاهد فی سبیل الله،رزمنده دوران دفاع مقدس،بسیجی و سرباز تمام عیار ولایت،جناب سرهنگ عبدالناصر ندایعلی معاون و هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان اندوهی از غم و ماتم را در دل امت حزب الله استان که از نزدیک شاهد خدمات شبانه روزی،خالصانه،بی ریا،متواضعانه و دلسوزانه ایشان بودند گذاشت و موجب گردید بار دیگر فراق یکی از یادگاران شهدا و دفاع مقدس جاماندگان از قافله کربلا را متاثر کند.

 

بی شک ایشان که از دسته سوم رزمندگان مانده از قافله شهادت بوده اند همواره همان غم و قصه ای را که شهید باکری به آن اشاره داشتنه اند در دل خود داشت و بدین سبب نیز پر کشید و آسمانی شد.مردی که همواره جز نیت رضایت خداوند متعال و اهل بیت (ع) در کارهایش مشاهده نمی شد و در پایان هم به معشوق خود حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام رسید.امیدواریم خداوند متعال روح این پاسدار حریم ولایت را قرین رحمت الهی قرار دهد..

 

امیری سترگ ‌که جای‌جای کربلای ایران  و قدم به قدم جبهه‌های نبرد در دوران 8 سال دفاع مقدس، دلاورمرد‌ی‌های او را هیچ‌گاه از یاد نخواهد برد. او که رسالتش را برای حفظ « آب ، خاک ، ناموس و شریعت ایران‌ اسلامی» به خوبی ادا‌ کرد و در حافظه‌ تاریخ این سرزمین پاک به عنوان جاودانه‌ای از قطار فرماندهان سلحشور و دریادل باقی‌خواهد ماند.

 

با نهایت تأسف و تألم، پرواز روح بزرگ و پاک معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ، مرحوم سردار سرهنگ پاسدار عبدالناصر ندایعلی را به خانواده‌ی معزا و گرامی ایشان « خصوصاً دوست گران مایه ایوب ندایعلی »  ، سپاهیان ، بسیجیان و مردم شریف و متدین شهرستان شوش تسلیت عرض‌ نموده و از خداوند منان برای این یادگار  هشت سال دفاع مقدس علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم. روحش شاد و یادش همیشه گرامی باد.

 

عباس کرم الهی

 

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست